Elegantní křivky kupé Volvo P1800, které se začalo výrabět v roce 1961
Volvo Museum
Vůbec první osobní automobil značky Volvo, typ OV4
Volvo Museum
Záď kupé Volvo P1800 v italském stylu. Model měl premiéru v roce 1961.
Volvo Museum
Volvo 850 z počátku 90. let představuje nezdražší švédský průmyslový projekt v historii. Na snímku vzácná verze T5-R s motorem, který dával 240 koní.
Volvo Museum
Volvo Museum věnovalo část expozice konceptům severské značky. Na snímku v popředí Volvo 3CC z roku 2004.
Volvo Museum
Poválečnou éru symbolizuje model PV 444, zde na snímku v provedení kabriolet. Vůz měl moderní samonosnou karoserii.
Volvo Museum
Pohled do expozice s řezem švédské stíhačky SAAB 37 Viggen
Volvo Museum
Nahý podvozek autobusu Volvo B10M z roku 1979, konstrukce se vyráběla až do roku 2000
Volvo Museum
Model skládacího obytného přívěsu. Vybavení bylo vpravdě skromné.
Volvo Museum
Model 1800 ES nakonec dostal méně dramatickou záď.
Volvo Museum
Inspirace Amerikou padesátých let. Koncept Philip vytvořil designer Jan Wilsgaard, který formoval značku až do roku 1990.
Volvo Museum
Futuristické tvary prototypu Volvo 1800 ES
Volvo Museum
Firma stále produkuje těžké stavební stroje. Na snímku je dumper BM DR860 z roku 1969.
Volvo Museum
Dobové logo automobilky na mřížce chladiče.
Volvo Museum
Tahač návěsů Volvo Titan z roku 1965
Volvo Museum
První nákladní vůz značky Volvo z roku 1928
Volvo Museum
První autobus značky Volvo LV4. Podvozek vycházel z konstrukce osobní auta.
Volvo Museum
Prototyp vozu Volvo 1800 ES zvaný Raketa z roku 1967
Volvo Museum
Nákladní Volvo Viking z šedesátých let minulého století.
Volvo Museum
Kupé Volvo 262C oblékla karosárna Bertone
Volvo Museum