náhledy
Vůbec první osobní automobil značky Volvo, typ OV4
Autor: Volvo Museum
Záď kupé Volvo P1800 v italském stylu. Model měl premiéru v roce 1961.
Autor: Volvo Museum
Volvo 850 z počátku 90. let představuje nezdražší švédský průmyslový projekt v historii. Na snímku vzácná verze T5-R s motorem, který dával 240 koní.
Autor: Volvo Museum
Volvo Museum věnovalo část expozice konceptům severské značky. Na snímku v popředí Volvo 3CC z roku 2004.
Autor: Volvo Museum
Poválečnou éru symbolizuje model PV 444, zde na snímku v provedení kabriolet. Vůz měl moderní samonosnou karoserii.
Autor: Volvo Museum
Pohled do expozice s řezem švédské stíhačky SAAB 37 Viggen
Autor: Volvo Museum
Nahý podvozek autobusu Volvo B10M z roku 1979, konstrukce se vyráběla až do roku 2000
Autor: Volvo Museum
Model skládacího obytného přívěsu. Vybavení bylo vpravdě skromné.
Autor: Volvo Museum
Model 1800 ES nakonec dostal méně dramatickou záď.
Autor: Volvo Museum
Inspirace Amerikou padesátých let. Koncept Philip vytvořil designer Jan Wilsgaard, který formoval značku až do roku 1990.
Autor: Volvo Museum
Futuristické tvary prototypu Volvo 1800 ES
Autor: Volvo Museum
Firma stále produkuje těžké stavební stroje. Na snímku je dumper BM DR860 z roku 1969.
Autor: Volvo Museum
Dobové logo automobilky na mřížce chladiče.
Autor: Volvo Museum
Tahač návěsů Volvo Titan z roku 1965
Autor: Volvo Museum
První nákladní vůz značky Volvo z roku 1928
Autor: Volvo Museum
První autobus značky Volvo LV4. Podvozek vycházel z konstrukce osobní auta.
Autor: Volvo Museum
Prototyp vozu Volvo 1800 ES zvaný Raketa z roku 1967
Autor: Volvo Museum
Nákladní Volvo Viking z šedesátých let minulého století.
Autor: Volvo Museum
Kupé Volvo 262C oblékla karosárna Bertone
Autor: Volvo Museum
Elegantní křivky kupé Volvo P1800, které se začalo výrabět v roce 1961
Autor: Volvo Museum