Kuchyň jako obraz globalizovaného světa. Městská divadla pražská uvádí hru Arnold Weskera

Zahrát „Být, či nebýt“ dle socialistických norem byl pořádný oříšek, vzpomíná legendární herečka Kolářová

Töpfer: Už nechci hrát, Kriegel je má životní role. Jeho věznění jsme natáčeli v Buči, bylo to strašlivé

Mladické erotické touhy Škvoreckého. Hra, která proplétá autorovy romány, bojuje s nudnou rozvleklostí

MACHALICKÁ: Jednou ředitel, navždy ředitel. Výplata z veřejných peněz nemá znamenat trafiku na věčné časy
Nohama na zemi mě drží máma, je totiž lehké podlehnout slávě, říká herec Marek Lambora
O téhle době by Václav napsal moc dobrou hru, velká škoda, říká Dagmar Havlová. Ve sněmovně by pískala znovu
V herectví je potřeba zahrát cokoliv a nadabovat třeba slona, říká herečka Sabina Rojková
Divadlo bylo záchrana života. Baví mě inscenace o rodinném marasmu, říká herec Kryštof Rímský
Jako za totality. Lidé se zase začínají bát říkat věci nahlas, hodnotí 30 let svobody herečka Iveta Dušková
předchozí | 1 2 3 4 5 6 7 ... | další |