Divadelní výlety, které stojí za to. Ostrava diváky láká na Kafkův Proces a čechovovskou féerii
Kabelky mě neberou, ale pro boty mám slabost. Hromadí se mi, staré nedokážu vyhodit, říká Sabina Remundová
Furianti po 30 letech znovu v Národním. Komické i vážné lidské hemžení v úchvatném hudebním reji
Zemlinského opera navlečená do šatů, které příliš nepadnou. Inscenaci ve Státní opeře zachraňují sólisté
Baví, překvapují a stále zpívají. Bakchantky v Národním divadle se lehce dotýkají queer tematiky
Poprvé v Praze. Nemám pocit, že by publikum nemělo o operu zájem, říká nizozemská režisérka
Češi mají zidealizovanou představu o prezidentovi, kultuře i sobě. Pak jsou frustrovaní, říká herec Matásek
Špalek textu pro Ivana Řezáče. V roli rozporuplného herce Feuerbacha exhibuje v Divadle v Celetné
Založil a vede Český pěvecký institut. Chodí za mnou i renomovaní zpěváci, říká barytonista Vladimír Chmelo
Čapek i Palach mě lákají pořád, teď mě ale zajímá nejvíce fotograf Drtikol, říká divadelní režisér
S postavami Havlových dramat se potkáte tváří v tvář, říká divadelní režisér o novém projektu
Čerti, záporáci a idioti, to je moje, říká oblíbený herec Ondřej Sokol k vánočním pohádkám
Kolos se zase hroutí. Groteskní Moskoviáda předvádí kágébáckou mučírnu, drsnou milenku i pochod Moskvou
Hrát v botách je pro mě jako hrát v rukavicích, nemáte v prstech takový cit, říká varhanice
předchozí | ... 3 4 5 6 7 8 9 ... | další |