Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Zmizí pražské hlavní nádraží za „gigazástavbou“? Developeři chtějí přes kolejiště postavit bloky budov
Hlavní nádraží jako částečně otevřený prostor? Z hlediska nákladů i hygieny chytřejší řešení, říká architekt
Kratší rodičovská, nový nápor na školky. Nová pravidla do nich poženou i 50 tisíc dětí, už teď chybí 20 tisíc míst
Ředitel IPR varuje: Praha je město chudých milionářů. Pokud nebudeme stavět, stane se z ní město jen pro bohaté
„Musel bych být sprostý.“ Praha 1 vybudovala u Prašné brány kruhový objezd, místní podporu aut nechápou
Začíná dvouletá oprava Karlova náměstí. Pražané se konečně dočkají přechodu, řidiči musí počítat se zácpami
Nápad ‚šmírovat‘ byty narazil. Úvaha o kontrolách elektroměrů v Praze rozpoutala koaliční přestřelku
Podkopaná Praha. V roce 2030 by se mohlo začít stavět ,Metro S’, vyšlo by na 40 miliard
Problém Prahy je, že se nedohodne, jaký má problém, říká Tomáš Lapáček z Institutu pro plánování
předchozí | 1 2 | další |