Národní divadlo Brno
V tenatech básníkovy invence. Krása veršů Ivana Wernische ožívá na prknech Nové scény
Truffaldino žmoulající popcornové lepíky. Sluha dvou pánů je i v Brně zaručený kasaštyk
Co byste dělali s obrazem od Hitlera? „Lavina hovadin“ na prknech brněnské Reduty je testem náckovství v nás
Legenda našeho bankovnictví. Salzmann se zasloužil o rychlé porevoluční fungování komerčních bank
Corneillův Lhář v nové inscenaci režisérky Aminaty Keity ukazuje, že barokní dílo i dnes může být aktuální a bavit
Salome bez kalhotek a s Herodovou hlavou mezi stehny. Brněnské Národní divadlo zakončilo sezonu Straussem
MACHALICKÁ: Jen prstíček strčíme. Polívkovi padá jeho divadlo na hlavu, zachraňují ho brněnští politici
Exkurze do akademické břečky. Feminista zachycuje, jak probíhá obtěžování na vysokých školách
Nová Prodanka trefila kozla. Proč někteří diváci z Národního divadla odcházeli a po představení bučeli?
Mozart jako sci-fi ztroskotal. Miroslav Krobot a jeho debut s operním souborem se příliš nepovedl
Alcina v barokním i moderním hávu. I bez sexuálních orgií erotomanek je vizuálně přitažlivá
Když moje hvězda stoupala, pořídila jsem si rodinu a několik hypoték. Na vše jsem musela vydělat, říká Pecková
předchozí | 1 2 3 4 5 6 7 ... | další |