schránka
VYZKOUŠET PREMIUM
Přihlásit
Můj účet
130 let
Lidovky.cz
☰
reklamace
Vadné zboží z e-shopu nemá smysl reklamovat. Raději ho v zákonné lhůtě vraťte, radí právnička
Premium
Rozhovor
Válka e-shopů zlevní Čechům nákupy. Vstup polského obra hýbe trhem, vyvolává prudké reakce
Premium
Alza vyřídí reklamaci zboží od Mall a CZC. Je to na hraně etiky, míní expertka
Česko zaplavily levné polské e-shopy. Jaká rizika hrozí při nakupování u zahraniční konkurence?
Premium
Nákupy na marketplace mohou být pro spotřebitele rizikové, varuje Svaz
Váznoucí reklamace, špatná komunikace. Klienti z Rhodosu si stěžují na cestovku
Netrefil se u vás doma Ježíšek? Víme, jak je to s vrácením či výměnou nevhodných dárků
Premium
Původní zpráva
Deset nejčastějších chyb v obchodních podmínkách e-shopů (nejen) v době koronaviru
PŘEHLED: Jak na reklamaci zboží v době pandemie
Záruka běží dál, i když je zavřeno. Jak řešit reklamace v době koronaviru
Premium
S výměnou dárků je třeba si pospíšit. Pro eshopy platí jiná pravidla
Najdete-li pod stromečkem vadný dárek, reklamujte. Obchodník má na vyřízení 30 dní
Od zprovoznění tunelu Blanka v roce 2015 bylo zatím podáno 136 reklamací ohledně jeho stavby
Účtenku nepotřebujete. Většina Čechů nezná svá práva při reklamaci, ukázal průzkum
České poště se nedaří převádět pobočky na franšízanty. Potýká se s poklesem zisku i nárůstem reklamací
Nedoručené zásilky? Problémy České pošty vedly k odvolání vedoucí pražské pobočky
Původní zpráva
Na zásilku u České pošty čekají lidé i přes týden. Státní firmě chybí doručovatelé a nestíhá
Původní zpráva
Češi stále více reklamují zájezdy. Cestovní kanceláře uznávají jen pětinu reklamací
U dovolené raději čekejte méně. Reklamace často vychází z přehnaných očekávání
Doporučujeme
Polovina ojetin měla technickou závadu. Většina reklamací byla marná
Pošťáky jsme sledovali z okna, ani nezazvonili, stěžují si na doručování balíků ČP desítky lidí
Původní zpráva
Co týden jedna stížnost. Nespokojený klient České pošty bojuje proti nedoručování balíků
Původní zpráva
Matce patří portál, synovi neexistující hotel. O ‚rodinný podnik’ se prý nejedná
Zkažená dovolená a problémové reklamace. Poškození žalují slevový portál o statisíce
Původní zpráva
Balík do ruky? Spíše balík na poštu. Klienti si ale na postup stěžují jen výjimečně
Původní zpráva
Slevový portál nabízel pobyt v neexistujícím hotelu. Poškození jej žalují
Zákon slíbil řešení reklamací rychle a zdarma. V praxi teď zákazníci platí drahé posudky
Původní zpráva
Nefér operátorovi se dá bránit. Důležité je nevzdat se po prvním ‚Ne‘
Doporučujeme
ČOI udělila e-shopům pokuty v celkové výši 4 miliony za klamání spotřebitelů
21. díl Kurzu právní sebeobrany: 21. Co dělat se zničeným účesem
19. díl Kurzu právní sebeobrany: Věc je vadná, já ji reklamuji!
18. díl Kurzu právní sebeobrany: Spory s řemeslníky
Změny v reklamacích: prodejci už nebudou moci nespokojené zákazníky ignorovat
Původní zpráva
Jak reklamovat zkažené zážitky? Stěžovat si u cestovek je snazší než dřív
Právo & Justice
Neochotný delegát i méně památek. Důvodů k reklamaci zájezdu je víc, než myslíte
Češi se bojí případných reklamací. Odrazují je od nákupů online
Načíst další
Lidovky.cz
☰
Rubriky
Události
Názory
Magazín
Kultura
Orientace
Seriály
Video
Obrazem
Esprit
Premium
Lidové noviny digitálně
Newsletter
Neviditelný pes
Archiv
Lidové noviny před 100 lety
Samizdatové Lidové noviny
Kontakty
Redakce
Inzerce
Napište nám
Nastavení zobrazení
Cookies
Nastavení cookies
Sledujte nás na
Facebook
Twitter
Instagramu