Scala a Kamiq to zkouší v novém. Jak se proměnili sourozenci ze Škodovky? A proč jeden nejspíše už jen dožije?

Škoda je v Číně za hubičku. Snaží se zastavit propad prodejů nabídkou, o níž mohou Češi leda tak snít

Ojetá Fabie za necelých pět tisíc měsíčně. Proč se vyplatí operativní leasing a kolik vám ušetří peněz?

Drahé a nedostatkové, platí to i pro Škodu, naděje ale přichází z Asie. Jak ušetřit na novém autu?

Nouze s čipy dál tíží Škodu, musí rušit část směn. Chybějí hlavně řídicí jednotky k přeplňovaným motorům
Bude patnáct výplat vůbec stačit? Zlevnění elektromobilů je (zatím) jen falešná naděje
Levná ojetina? Odborníci radí, na co si dát pozor při hledání spolehlivého a přitom levného auta
Prodám jetou octavii, chci přes milion. Stará auta dramaticky zdražila, překonávají i pořizovací cenu
Škodovka jen pro bohaté? Automobilka dělá míň Fabií a víc Enyaqů, čipy montuje hlavně do dražších vozů
Ojetiny dohánějí cenou nová auta. Prodejem staré octavie lze vydělat i desetitisíce korun
Škoda vyrobila už 100 tisíc elektroaut. Další zákazníky mají přilákat menší a levnější modely než Enyaq
Číňané ztrácejí o škodovky zájem. Jedna z nejprodávanějších značek v Číně se dostala na okraj zájmu
předchozí | 1 2 3 4 5 6 7 ... | další |