Všechny obrázky v novinách vytištěných na zvláštním papíru na první pohled budily dojem, že jsou tak trochu špatně vytištěny. S pomocí brýlí získaly ale o rozměr navíc. Podle šéfredaktora francouzského vydání tohoto listu Huberta Leclercqa trvala příprava speciálního vydání dva měsíce. Populární noviny, orientované zejména na sport a bulvární zprávy, vyšly ve zvýšeném nákladu.
Úspěch prý měly trojrozměrné noviny hlavně u dětí, odborníci to hodnotí jako „odvážný nápad“, který měl ale „daleko k dokonalosti“. Mimo jiné i kvůli tomu, že zvláštní přiložené papírové brýle s červenomodrými skly, které jsou nutné pro trojrozměrné vidění, nebyly příliš kvalitní. Některé obrázky tak čtenáři viděli rozostřeně nebo se na ně museli dlouho soustředit.
„Byl to pokus a momentálně nemáme žádné plány, že bychom s ním pokračovali,“ prohlásil Leclercq na dotaz, zda chce dále tisknout 3D noviny. Podle Leclercqua chtěl list využít popularity 3D filmů. Trojrozměrnou technologii využil nedávno americký sci-fifilm Avatar. Po překonání rekordu v celosvětových tržbách se stal počátkem února historicky nejvýdělečnějším snímkem ve Spojených státech.