náhledy
Škoda Favorit a vozy Tatra na polygonu v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek
Vypůjčená Škoda Favorit na výstavišti BVV Brno. 16. září 1987 se tu odehrála světová premiéra Favoritu.
Autor: Petr Kozlík, MAFRA
Dvě generace rodiny Hrdličkových. Otec Petr byl šéfkonstruktérem Škody, jeho syn Martin dnes v téže firmě vede vývoj motorů a podvozkových skupin.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Továrna Škody ve Vrchlabí se chlubí tím, že jako první na světě zavedla do velkosériové výroby kooperativního robota
Autor: Škoda Auto
Nejmodernější částí výroby v liberecké Magně je linka pro výrobu pátých dveří BMW i3
Autor: Martin Mičánek
Provoz firmy Massag v Bílovci. Do historie Škody Favorit se zapsala výrobou zpětných zrcátek.
Autor: Jan Smekal, MAFRA
Kontrast generací: aktuální vozy Škoda a Tatra v porovnání s modely s původem v osmdesátých letech na polygonu Tatra v Kopřivnici
Autor: Martin Mičánek