Diskuse k článku
Říše ojetin. Česko patří mezi země s nejstaršími auty v Evropě, situace se stále zhoršuje
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
K. Nový 19.1.2020 18:31Ale za míň .... |
![]() |
K. Nový 19.1.2020 18:30Souhlas. |
![]() |
J. Novák 19.1.2020 14:56Oni si do toho stejně nedají od nikoho kecat, protože mají takovéto PR statistiky na háku. |
![]() |
J. Novák 19.1.2020 14:54Proč není článek označen jako PR? |
![]() |
J. Čumpelík 19.1.2020 14:40Společnost stárne, nechtějte, aby si důchodci pořizovali nová auta, když jezdí pouze několikrát za týden na nákup. To auto stárne s nimi a rozhodně udělají menší škodu, než novější auta, které jezdí téměř neustále. Emisní šaškárna, zakazování vjezdů, zdražování daní, či pojištění je nemůže donutit koupit si nové auto, protože s ohledem na výši důchodů na to stejně nemají! Tak jim dejte pokoj a nechte je v klidu žít! |
![]() |
J. Černý 19.1.2020 14:01Také to tak vypadá. 105/120,Favorit nejsou prakticky vidět. Takže spíše obstarožní Golfy, Fiesty ani mezi c Fiatu není vidět. Poměrně dost SUV ve městech. |
![]() |
J. Černý 19.1.2020 13:59Variantou jsou vyšší platy a nižší ceny nových aut. To je celé. Ale kde ty statistiky se berou? Poláci uvádějí stáří jako my. |
![]() |
T. Beran 19.1.2020 13:53Tak budou prodavat do vzdalenejsich koncin sveta. I nase ojetiny nekde konci. V kamionech se to deje uz radu let. My prodali do Kazachstanu, Afghanistanu a 2 tahace dokonce i do Uruguaye. Cim dal prisnejsi ekolimity nuti vyrobce ke stale zelenejsim autum a aby se prodala, je treba znevyhodnit starsi auta, jejichz provoz se zacne umele prodrazovat - drazsi mytne, vyssi sil. dan, zelene zony atd. |
![]() |
L. Pospíšil 19.1.2020 12:32Dokud kupujeme ojetiny ze Západu my (myšlena ta chudší polovina EU), tak je mohou vesele prodávat a držet tak nízký průměrný věk. Když přestaneme, budou na tom stejně, protože přeci nenechají sešrotovat 10 let starou ojetinu. |
![]() |
M. Černý 19.1.2020 12:26Pane Šitnere, nespadl jste z jahody na znak? Hlavnim duvidem zastaraleho vozoveho patku je jednoznacne vyse mzdy obyvatel. Vsechny Vami uvadene duvody jsou az podruzne!! |
![]() |
T. Beran 19.1.2020 12:26Zahrnovat do statistik docasne (cele roky, mozna naveky) vyrazena auta v depozitu, ktera pritom vubec nejezdi, je zhovadilost, ktera vysledek strasne zkresluje. Kdyz se clovek podiva, co jezdi po silnicich, a srovna treba s Polskem, Madarskem, Chorvatskem, ale i treba se Spanelskem nebo Francii, tak mam pocit, ze ve vozovem parku jsme Zapad temer dohnali. |
![]() |
T. Beran 19.1.2020 12:15Coze? S prezidentem pro spodnich 10 mil., s Buresem a s polokomunistickou vladou se uz prece pracujici lid ma daleko lip, v nasi zemi je celkove nejlip, zadna nezamestnanost, platy leti nahoru, ANO si konecne doslaplo na dane neplatici firmy a zivnostniky, zavedlo slibovany raj a presto nekdo s hypotekou nema na auto? Co je to za zoufalce? |
![]() |
M. Salošek 19.1.2020 11:52Až budu mít plat,jako na Západě a to slibovali naši zákonodárci před vstupem do EU,tak si budu kupovat nové auto třeba každý rok. |
![]() |
H. Kotaz 19.1.2020 11:23
|
![]() |
I. Kanafasik 19.1.2020 11:12
|
![]() |
V. Gryc 19.1.2020 10:39Všichni mají hypotéky. Na nové auto jim nezbývá peněz. |
![]() |
M. Doubrava 19.1.2020 10:34
|
![]() |
J. Nový 19.1.2020 10:22Takže zase "ekologická" podpora likvidace věcí, které jsou funkční? Udělejte studii, jestli je víc ekologický ten, který najezdí s autem 20 let nebo ten, kdo vystřídá za tu dobu auta dvě nebo dokonce čtyři. A nepočítejte jen rozdíl ve spalinách těch aut, ale celou ekologickou stopu těch aut, od výroby, až do likvidace. Ale to se moc nikomu nechce. Ani Gretě |
![]() |
S. Tomáš 19.1.2020 10:21Ti, co nekradou, na nové nemají, ale musí také jezdit, jinak nepřežijí. |
![]() |
H. Kotaz 19.1.2020 9:58Měnit auto každých 5 - 7let, při ročním nájezdu do 15tisíc km, je zbytečné vyhazování peněz a zatěžování společnosti/přírody odpadem. |
![]() |
M. Brejcha 19.1.2020 9:44Kde jsou poplatky ze starých aut ?? |
![]() |
J. Vrabec 19.1.2020 9:42Jsou Germáni a my Slované |
![]() |
J. Vrabec 19.1.2020 9:40Však příjde náchšub smradlavých ojetin. Naši sousedi objednávají E-auta jak blázni. |
![]() |
V. Vojtech 19.1.2020 9:36Autor článku si snad myslí, že obyvatelé ČR ve starých autech jezdí s nadšením a baví je to. Je to jen o příjmech a prioritách. Ostatní věci(bydlení atd...) v ČR jsou k příjmům obyvatelstva tak drahé, že na “nový” automobil nejsou peníze..... |
![]() |
F. Kusák 19.1.2020 9:35V dnešní nejistotě, když nevíte, co bude za pár měsíců, a jestli s tím autem vůbec někam vyjedete, si pořizovat nové auto třeba za půl mega, je pro někoho, kdo má trochu ekonomické myšlení, holý nesmysl. (tedy to je věta opravdu "rozvitá", tak na tu jsem pyšný) |
![]() |
J. Vargulič 19.1.2020 8:09Máme poměrně novou vozící tašku.. |
![]() |
R. Vacek 19.1.2020 7:45Pokud něco funguje, je ekologický hřích to předčasně sešrotovat a spotřebovávat cenné zdroje na výrobu nového auta. Zvlášť nesmyslné je to u aut, která vyjedou dvakrát ročně na Dušičky. |
![]() |
H. Kotaz 19.1.2020 7:21A bude hůř. To ještě byla totiž auta, ne ta dnešní vozítka, sešněrovaná až moc ekologickými předpisy, samej drátek ( čím dál slabší ) na všechno a i pro opraváře nepraktický rébus. Benzinovej litrovej tříhrnek pod turbem v autě velikosti oktávie, to je tedy kauf ! Za to by měli vedení automobilek nepřetržitě fackovat! A EU úřednictvo s nimi. Žádné lidové dostupné auto v nedohlednu, takové, jako byla ještě jedničková 100koňová naftová oktávie, natož v menším provedení a to i cenou. |
![]() |
I. Kanafasik 19.1.2020 7:03varující je srovnání s podobně velkým Rakouskem. ...Tak určitě.... Chce to s Rakouskem porovnat taky jednu důležitou věc. Ne jen stáří vozového parku. |