Valentino Balboni, když ještě pracoval jako testovací jezdec, přišel po dlouhých letech nudy a řidičské šedi v autech s pohonem všech čtyř kol se svou vlastní edicí Gallarda. Lambo s pohonem zadních kol bylo na světě a šlo vážně o parádní kousek.
ČTĚTE TAKÉ: |
Jakkoli se mohlo zdát, že zadokolka je por Lamborghini opět na dlouhou dobu uzavřenou záležitostí, opak je pravdou. Na autosalonu v Los Angeles bylo představeno Lamborghini Gallardo LP550-2 Spyder.
Bejby-lambo má namísto pevné střechy klasické plátno, „klasická“ je i pohonná jednotka, vidlicový desetiválec s objemem 5,2 litru o výkonu 550 koní.
Hmotnost auta se drží lehce nad patnácti sty kilogramy, což vzhledem ke značnému výkonu auta zaručuje maximálku lehce pod hranicí 320 km/h a sprint z nuly na stokilometrovou rychlost za 4,2 sekundy. V nabídce je jak automatická převodovka, tak i přímo řazený mechanismus pro fajnšmekry.