Diskuse k článku: Jak vypadá nová Scala? Škoda představila auto, které má konkurovat Golfu

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 22
  • Poslední: 9.12.2018 6:35
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
A. Lesák 7.12.2018 15:18

Motor o ničem v základu, výbava to samé. Až se ty ceny sečtou aby to auto trochu jelo a bylo vybavené, tak si rovnou jděte vybrat k zakoupení Scaly všechny úspory navíc co máte. Kde na takové auto má normálně pracující člověk vzít?

J. Hricišin 7.12.2018 8:23

Akorát pani redaktoři nepochopoli že Scala je síce auto třídy Golf ale má mířit primárně vůči vozům jako je Kia Ceed, Ford Focus,Renault Mégane či Peugeot 308.

Uplně logicky je trochu jiná než Golf aby mu v rámci třídy konkurovala co nejméně.

M. Frank 7.12.2018 8:08

Pěkný trapas, podivní strejcové v sežvejkaných sakách a rozhalených košilích plácají děsivé nesmysly. To je úroveň JRD Myjava z východního Slovenska v sedmdesátých letech. Ale aspoň je zábava!

R. H 7.12.2018 6:00

Při vší úctě - myslí si snad někdo, že soudruzi z NDR dovolí aby ta Scala přejela Golf? Ani omylem, nejde jen o velikost, ale především o technologie a ty nej budou mít Němci vždy nejdříve pro sebe. Tak je to vždy, kabát je bližší košile. Nakonec je to vidět i s tím Passatem- přepřahá se na elektriku a závody se přestavují u nich, né u nás

K. Brabenec 7.12.2018 6:42

Při vší úctě, soudruhu, už nejsme v RVHP a nikdo nám nediktuje, co smíme. Mimo to, Němci nás táhnou dopředu jako traktor chromé koně, takže můžeme být rádi sakra za to, kde Škoda dnes je, jaká je to super značka a co pod koncernem VW dosáhla.

Ať si Němci do Golfů dávají třeba nafukovací panny, Škoda není Golf.

A. Novák 7.12.2018 7:18

v rvhp sice nejsme, ale Škoda jako součást koncernu rozhodně nemá úplnou rozhodovací samostatnost.

M. Lucky 7.12.2018 8:10

Vsak vam nepatri, na to si budete muset zvyknout!

I. Doležal 7.12.2018 8:29

Jasně že ne. Rozhodují o ní majitelé. Ti ji koupili a udělali z ní to, co z ní dnes je. Nerozumím kdo jiný by o ní, podle vás, měl rozhodovat?

R. H 7.12.2018 17:00

Vážený pane, škoda že jste nepochopil moji ironii, já skutečně nejsem skalní příznivce socialismu, ale. Zkuste třeba říct Povšíkovi, že nám nikdo nediktuje - jak to chodí v koncernu nemáte zjevně aní potuchu. Já vůbec nepolemizuji o tom, že Škoda je snad darebná značka, ale ti Němci nás táhnou proto, že jim to sakra sype. A nedej bože aby se to zaseklo nebo by snad někdo měl pocit, že může Čech ze Škodovky Němcům diktovat jak se to bude dělat - ani nestačí dokončit větu a bude stát za bránou. Jo a to konkurování golfu - za dveřmi je jeho nová generace, tak si počkejte s čím přijede na trh a pak porovnávejte. A jistěže se bude investovat do elektriky, ale až po VW. A úplně nakonec- zaplať pánu Bohu, že to popadli Němci a né Žabožrouti.

F. František 7.12.2018 7:54

Tak určitě Scala .. NEPŘEJEDE Golf. Celosvětově nikdy, ale může mu v některých zemích cenou konkurovat. Jo i Golf má ten samý 1.0 TŘÍVÁLEC jako Scala. A ty nejvyspělejší technologie nemá nikdo v základu, ale až ty vyšší výbavy a nebo za příplatek. Pokud jste poslouchal ten úvod tam bylo řečeno že i ve škodě se bude investovat na elekromobily.

K. Jež 7.12.2018 0:59

90 % aut má jednoho pasažéra. Chybí tu dvoumístná autíčka s úzkými koly a velmi nízkou spotřebou, kdy by spalovací motůrek byl doplněn LIPOLkou na kterou by mělo to utíčko dojezd cca 70 Km. Případně by mohlo být i doplněno o třetí nouzové sedadlo. Jenže to by se mě musel někdo zeptat. A tak tu lítají koráby s jkedním člověkem a já se za nimi dusím naftou ve své Dacii na LPG. ::))))

A. Novák 6.12.2018 20:03

Konkurovat Golfu podvozkem Pola je tradiční marketingový trik Škody. Komu tedy konkuruje Octavia?

F. František 6.12.2018 20:32

Golf Octavii nemůže konkurovat. Octavia je mnohem větší. I ta scala bude od Golfu o dost větší. Octavii chtějí ještě posunout výše a přiblížit ji k Superbu..

A. Novák 6.12.2018 21:01

Podvozková platforma golfu a Octavie je totožná. Že je Octavia prostorově nafouklejší na tom nic nemění. Superb je už zcela jiná kategorie.

F. František 6.12.2018 22:43

Co je mi po platformě prostě Octávia je podle Golfa obrovské auto. Golf je něco jako Fábie kombi. 4250cm. Ale širší. Octávia 4670cm. Nový Rapid 4360 cm.

A. Novák 7.12.2018 7:29

ano, Škoda své modely nafukuje...ale to neznamená, že patří o třídu výš...:o)

K. Brabenec 7.12.2018 6:49

Základ ano, ale rozvor má Škoda větší.

A. Novák 7.12.2018 7:54

Rozvor Golf 2626, Octavia 2686.

nicméně konkurentem Rapidu/Scaly není Golf, ale např. VW Jetta

V. Kotas 6.12.2018 19:58

A nejlepší na tom je ten dotykovej displej mimo zorné pole řidiče, přes který se ovládá téměř všechno v autě. Kam se hrabe mobil u ucha, pro bezpečnost provozu !

S. Trolljegeren 7.12.2018 7:44

Kdy jste naposledy jel v moderním automobilu?

Tím nemyslím Žiguli co měl mlhovky...?

:.

Naprostá většina potřebných nastavení a informací se odehrává prostřednictvím ovládání na volantu a menu je zdvojeno na palubní desce u budíků. Zorné pole nehraje roli. Takto to mají řešeno koncernová auta už od předminulé generace.

:-)

M. Lucky 7.12.2018 8:18

Tolik informaci a to vse zadara? ;)

V. Kotas 9.12.2018 6:35

A vše směřuje k debilitě řidiče, místo k bezpečnosti provozu.