Diskuze
Škoda začala v Praze testovat mobilní dobíjecí stanici, je připojená na elektrokolo
Děkujeme za pochopení.
Podle mě se zabývají zbytečnostma... Dobíjecích stanic je v tuhle dobu už dost měli by se spíš zaměřit na svoje elektro auta nebo budou opět pozadu
A co rovnou ke každému autu dávat přívěs. Podle mě se zaměřujou na zbytečnostech stanic je dost jenže oni chtějí mít vše vlastní ale pak to je znát na kvalitě a provedení aut
S touto pojízdnou baterií, že jsou schopni dobít 80% baterie u elektroauta?? To asi myslí malé elektro autíčko co má můj syn na ježdění kolem baráku ne? Kolik aut má baterii 20 kWh? Většinou je všechno kolem 40 a více, takže zase fraška od Škody?
Je to smutné, ale snaží se alespoň nějakým způsobem "ukázat" v segmentu elektro aut, když nemají co nabídnout z řad elektro aut. Samozřejmě je tahle rádoby nabíjecí stanice skoro úplně k ničemu, takže zase nic přínosného ze strany Škody.
Tomu říkám pokrok ne? Co spíš konečně sériově vyrábět elektromobily? Co se týče elektromobility, tak škodovka neskutečně zaspala a pochybuji, že nějaká mobilní dobíjecí stanice je zachrání, co vy?
Taky si tak říkám přece jen už by dobijecí stanice měli mít otestované ne ? Když všude pročítám jak se hrnou do elektroaut tak by už tohle dávno mělo být otestované a připravé pro jejich auta ne ? To je jak kdyby jsem si koupil mobil ale baterka do něj byla ještě v testovací fázy to je trošku nelogické že ?
Tak něják upoutat musí, když je s výrobou el. aut pozadu tak aspoň připojí vozejk za kolo.
Tohle je komedie, těch nabíjecích stanic je poměně dost, nevím co tím Škoda sleduje. Kdyby raději pracovali na něčem smysluplnějším, než vozit na kole mobilní malou baterii. Pokud s tim vozíčkem bude jezdit vedení Škody, tak to pak beru.
Od města k městu na elektrokole s nabíječkou nabízet dobití auta, to je pracovní příležitost pro mladé a fyzicky zdatné. Požadováno je minimálně středoškolské vzdělání(pro chápání bezpečnostních předpisů), flexibilita(pro chuť nebýt pořád na jednom místě), vstřícnost k lidem(nikdy nevíte kdo má na ten elektromobil, že i vzhledem šupák má dost prachů), smysl pro šetrnost(musí být skromný a sžít se s nouzí, že plat nebude nic moc). ;-))
Škoda se snaží alespoň nějakým způsobem "předvést" v oblasti elektroaut, když jsou ve vývoji svého vlastního el.auta tak pozadu oproti konkurenci. Spíš je to ale víc k smíchu, než ku prospěchu.
J. Moravec 996
Mam 2 EV, tedy elektromobily a takovou pitomost bych nikdy nevyuzil. To jsou trapaci. V Praze je uz tolik nabijecek, ze snad jen umyslne muze nekdo zustat stat bez elektriny. Jako April dobry, ale mame listopad.