Čtvrtek 29. října 2020svátek má Silvie 6 °C dešťové přeháňky Předplatné LN

Diskuse k článku

Škoda zdvojnásobila objem inzerce a předstihla Hyundai

Automobilka Škoda Auto zvýšila v prvním pololetí objem reklamy v českých médiích o 115 procent na 422 milionů korun v ceníkových cenách. Předstihla tak značku Hyundai, která letos zvýšila nákup reklamního prostoru o 39 procent na 342 milionů korun. Vyplývá to z měření monitoringu reklamy Nielsen Admosphere.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kotas 2.8.2017 5:57

Kdyby raději ty peníze na reklamu, raději investovala do výroby kvalitního lidového auta, " držáku " bez zbytečné elektronizace, u kterého si vyměním kteroukoliv žárovku ve světlech sám.

K. Jež 1.8.2017 22:35

A pak se tady o něco snaž. ::))) Citace :

Za nejlepší značku, hned po Škodě, lidé považují Volkswagen, Audi, BMW a Ford.

Zdroj: http://byznys.lidovky.cz/skoda-zdvojnasobila-objem-inzerce-a-predstihla-hyundai-pii-/auto.aspx?c=A170801_181658_ln-auto_ele


ANALÝZA: Proč Čína v boji s covidem uspěla a Západ se zmítá v chaosu

Turisté se fotí na Velké čínské zdi. V Číně probíhají oslavy Zlatého týdne. (6.... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Zatímco Západ se potýká s druhou vlnou koronaviru, východoasijské země dokázaly virus porazit. Proč tomu tak je? Nejde...

Jsme rozvedení. Ještě nevím, zda se vrátím k dívčímu jménu, říká Koukalová

Gabriela Koukalová | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Nepochopení, odsouzení. Konec vrcholové sportovní kariéry. Hledání práce. A ještě rozvod. Gabriela Koukalová (30) má za...

Dlouhodobý test Mazdy: karoserie se nám rozpadala před očima

Mazda 6 | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Historie provozu této Mazdy sice dokládá, že prevence se vyplatí, ale některé chyby výrobce se napravit nedají....