Pátek 23. října 2020svátek má Teodor, Theodor 14 °C občasný déšť Předplatné LN

Diskuse k článku

Škoda zdvojnásobila objem inzerce a předstihla Hyundai

Automobilka Škoda Auto zvýšila v prvním pololetí objem reklamy v českých médiích o 115 procent na 422 milionů korun v ceníkových cenách. Předstihla tak značku Hyundai, která letos zvýšila nákup reklamního prostoru o 39 procent na 342 milionů korun. Vyplývá to z měření monitoringu reklamy Nielsen Admosphere.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kotas 2.8.2017 5:57

Kdyby raději ty peníze na reklamu, raději investovala do výroby kvalitního lidového auta, " držáku " bez zbytečné elektronizace, u kterého si vyměním kteroukoliv žárovku ve světlech sám.

K. Jež 1.8.2017 22:35

A pak se tady o něco snaž. ::))) Citace :

Za nejlepší značku, hned po Škodě, lidé považují Volkswagen, Audi, BMW a Ford.

Zdroj: http://byznys.lidovky.cz/skoda-zdvojnasobila-objem-inzerce-a-predstihla-hyundai-pii-/auto.aspx?c=A170801_181658_ln-auto_ele


Po čtyřicítce žijeme na vypůjčený čas, říká lékař David Sedmera

David Sedmera | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Lidské tělo je velmi přesný a dokonalý mechanismus. V některých směrech až zázračný. Proč je však uspořádání těla...

Jak vyležet ‚lehký covid‘. Praktičtí lékaři radí, jak na samoléčbu

Měření teploty u vstupu do pardubické nemocnice. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Tak jako jiné virózy i obávaný covid-19, pokud zaútočí jen v mírné či střední síle, se musí doma prostě a jednoduše...

Shromáždění vlastníků jsou kvůli pandemii v ohrožení. Právník radí, co dělat

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Vyhlášení nouzového stavu komplikuje situaci společenstvím vlastníků bytových jednotek. Do konce roku musí totiž výbory...