Automobilka Avia se pokouší o zmrtvýchvstání. Dnes sídlí v Přelouči.
Autor: Petr Topič, MAFA
Avia D Initia ve verzi 4x4 na testovacím polygonu v Přelouči.
Autor: Petr Topič, MAFA
Výrobní linka v přeloučském závodě. Tady se rodí kabiny nových avií.
Autor: Petr Topič, MAFA
Výrobní linka v přeloučském závodě. Tady se rodí kabiny nových avií.
Autor: Petr Topič, MAFA
Kabiny před dokončením čekají na další výrobní takt.
Autor: Petr Topič, MAFA
Výrobní linka v přeloučském závodě. Tady se rodí kabiny nových avií.
Autor: Petr Topič, MAFA
Výrobní linka v Přelouči. Automobilka Avia se sem přestěhovala poté, co tradiční značku ovládl holding Czechoslovak group.
Autor: Petr Topič, MAFA
Logika skládání vozidla zůstává vždy stejná, i tady v Přelouči je to podobné jako v Tatře. Tedy nejdříve poskládáte podvozek, pak se na něj osazuje “elektrika”, kola, motor a nakonec kabina, říká Martin Šustek, šéf Avie.
Autor: Petr Topič, MAFA
Konec výrobní linky, na níž vzniká Avia D Initia. Odsud auta vyjíždějí na dvůr.
Autor: Petr Topič, MAFA
Logika skládání vozidla zůstává vždy stejná, i tady v Přelouči je to podobné jako v Tatře. Tedy nejdříve poskládáte podvozek, pak se na něj osazuje “elektrika”, kola, motor a nakonec kabina, říká Martin Šustek, šéf Avie.
Autor: Petr Topič, MAFA
Avia D Initia těsně před dokončením.
Autor: Petr Topič, MAFA
Detail uchycení listového péra na rámu automobilu Avia D Initia.
Autor: Petr Topič, MAFA
Pohled do interiéru vozu Avia D Initia ve verzi 4x4. Tlačítka vlevo slouží k ovládání pohonu všech čtyř kol.
Autor: Petr Topič, MAFA
Kabinu vozu Avia D Initia automobilka představila již v roce 2000.
Autor: Petr Topič, MAFA
Pohled do interiéru vozu Avia D Initia ve verzi 4x4.
Autor: Petr Topič, MAFA
Detail podvozku Avia D Initia.
Autor: Petr Topič, MAFA
Detail vozu Avia D Initia na testovacím polygonu v Přelouči.
Autor: Petr Topič, MAFA
Jak dostat sílu z motoru k předním kolům? Avia D Initia na testovacím polygonu v Přelouči.
Autor: Petr Topič, MAFA
Bohumír Čáp představuje vůz Avia D Initia s pohonem 4x4.
Autor: Petr Topič, MAFA
Avia D Initia ve verzi 4x4 na testovacím polygonu v Přelouči.
Autor: Petr Topič, MAFA
Detail uchycení listového péra na rámu automobilu Avia D Initia.
Autor: Petr Topič, MAFA
Logo automobilky Avia odkazuje k leteckým začátkům firmy, která vznikla už v roce 1919.
Autor: Petr Topič, MAFA
Konec výrobní linky, na níž vzniká Avia D Initia. Odsud auta vyjíždějí na dvůr.
Autor: Petr Topič, MAFA
Automobilka Avia se pokouší o zmrtvýchvstání. Dnes sídlí v Přelouči.
Autor: Petr Topič, MAFA
Martin Šustek, generální ředitel automobilky Avia.
Autor: Petr Topič, MAFA
Avia A11 Trend byla plnohodnotným off-road. V licenci od francouzské firmy Auverland se vyráběla v 90. letech v České republice.
Autor: Tomáš Málek, Lidové noviny
Avia A11 Trend se dodnes účastní závodů v jízdě v terénu.
Autor: Petr Topič, MAFA
Trialový speciál Avia, se kterým závodí Bohumír Čáp.
Autor: Petr Topič, MAFA
Designéři vozu Avia A11 Trend jakoby nepoužívali jiný nástroj než pravítko.
Autor: Tomáš Málek, Lidové noviny
S modelem Avia A11 Trend se automobilka v 90. letech pokusila získat velkou vojenskou zakázku, ale neúspěšně. Vojáci si vybrali Land Rover Defender.
Autor: Petr Topič, MAFA
Historie a současnost automobilky Avia na jednom snímku. V popředí Avia A11 Trend ze začátku 90. let minulého století, v pozadí soudobá produkce.
Autor: Petr Topič, MAFA
Saviem SG2 z konce 60. let na dobovém plakátu. V Československu se tento vůz vyráběl v licenci jako Avia A15.
Autor: Les Renault de papier