Diskuze
Češi prý nakupují chytře
Děkujeme za pochopení.
James
Jo
Češi prý nakupují chytře, a české a cizí banky jim rády půjčí na 30 procent p.a.
Ach jo (bls1)
To bych teda neřekl
Zjistit nějaké informace o výrobku je dnes nadliský úkol. Jestli s něčím lze souhlasit, tak s tím sebeovládáním. Když chytnu frontu, kde pár lidí platí nákupy za 100 Kč tou jejich kartou, tak se opravdu musím moc ovládat.
eva
chcete-li přežít jako češi kupujte české výrobky-nelikvidujte sami sebe. Hlavně potraviny
at sem nedováží nekvalitní zvoží místo tohgo co můžeme sami vyrobit. Ty přebytky ať si nechaj a sami si to nakupujou. Tol by Němci neudělali, kupujou svoje a také ve svých obchodech. Tak můžou jen dobře prosperovat. Najme žádní blbci a tak je ze sebe neděljte!!! Nedovolte aby likvidovali naši výrobu. Koupí dobře fungující podnik aby ho zlikvidovali- je to pro ně konkurence
Siux
Re: chcete-li přežít jako češi kupujte české výrobky-nelikvidujte sami sebe. Hlavně potraviny
Němci bezhlavě nakupují taky: podle letáků, které se jim cpou do schránek, pak běží utrácet kraviny, které kolikrát ani nepotřebují, ale hlavně je to levný a pak se to po čase stejně vyhodí. Normálně myslící člověk uvažuje jinak: nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit nakupovat levný a nekvalitní zgarb.
Beza
Takže
vlastně nejsme dostatečně atraktivní trh pro výrobce typu "nepátrej, nezjišťuj, neptej se, kup, zaplať, spotřebuj, vyhoď, kup znovu"
Jirka
Re: Takže
Jenze ten clanek se snazi rict presny opak. Tedy ze Cechy lze snadno ovlivnovat reklamou, lze jim lhat, Cesi zaplati, co jim kdo naserviruje spolu s pocitem, ze si to vybrali sami, Cesi to spotrebuji, vyhodi a klidne si to pujdou koupit zase. A zase s pocitem, ze si vybrali podle sebe (rozumej podle informaci z reklamnich a PR agentur).
David
matrace made in CZ
no chytře... když si premiér vlády koupí něco tak strašně ojetého a okoukaného jako je matrace Talmannová.... snad z ní nechytil filcky (to by byl možná důvod, proč Topolánková tak prská)
Jirka
Jinymi slovy
Cim vyssi nakupni IQ, tim lepsi moznost nakupujici oblbnout reklamou, osulit ho na zaklade nakupnich statistik atd...
Ford
Re: Jinymi slovy
Jinými slovy čím vyšší IQ tím míň peněz a větší potřeba přemýšlet ,jak je utratit.