Ten firmu převzal v listopadu 2007 od jejího předchozího dlouholetého šéfa a zakladatele Martina Shenara. Shenar krátce předtím prodal svůj 49% podíl německé Burdě, těsnou většinu stále vlastní Francouzi.
Jak si vedlo YellowPrůměrný prodaný náklad Hrubý objem inzertních příjmů * leden - duben 2009 Zdroj: Unie vydavatelů, ABC, TNS |
V červenci 2008 skončil po roce existence měsíčník Snadné vaření, podle tehdejších slov Kvasničky pro Marketing & Media "nenaplnil očekávání, a to ani v prodejích, ani inzertně".
Letos v červnu přestala na papíře vycházet česká mutace filmového měsíčníku Premiere, neboť i ona "přestala splňovat očekávání spojená s růstem prodeje a inzertních příjmů".
Měsíčník Yellow, původní český koncept, poprvé vyšel v říjnu 2004, od června 2006 do října 2007 vycházel jako čtrnáctideník. Letos se ho jako měsíčníku prodávalo průměrně pětapadesát tisíc výtisků na vydání.
"Přestože jde o kvalitní titul, pro inzerenty je tento segment okrajový. Proto s vydáním červencového čísla (v prodeji od 1. 7.) končí," oznámilo vydavatelství Hachette Filipacchi 2000.
Dál už jen chce posilovat "lépe zavedené značky" Elle, Marianne, Maxim, Apetit a Marianne Bydlení.
Z vydavatelství s koncem Yellow odchází i šéfredaktorka titulu Michaela Kramárová, která časopis vedla od jeho počátků. Výpověď ovšem podala dříve, než vedení firmy rozhodlo, že titul ukončí.