Do konce roku se postupně promění podoba bankovních a pojišťovacích přepážek na všech 3 200 poštách. Objeví se nové modré logo místo červeného, název ČSOB Poštovní spořitelna a červené skřítky v reklamách nahradí modrý chameleon. První pobočky se začnou přeměňovat v létě.
Pošta má s ČSOB smlouvu platnou od ledna 2018 na deset let o poskytování bankovních a pojišťovacích služeb. Za více než čtyři roky fungování na poštách přibylo 160 tisíc nových zákazníků finančních služeb.
„Přejmenování, změna loga i vzhled poboček je jasnou zprávou, že Poštovní spořitelna je součástí skupiny ČSOB a že klienti mají možnost řešit finance jak na poště, tak v pobočkách skupiny ČSOB. Klienti nás mohou navštívit kdekoli, kde uvidí logo ČSOB, a využít tak naše specialisty pro každou finanční a životní situaci,“ uvedl člen představenstva ČSOB Jan Sadil.
Pošta má podle dřívějších informací z finančních služeb příjmy přes 1,5 miliardy korun ročně.
„Pošta je často jedinou možností, jak kontaktovat státní nebo soukromé instituce. Finanční služby jsou nedílnou součástí naší firmy a spolupráce s ČSOB je dlouhodobě přínosná jak pro Českou poštu, tak banku, ale v první řadě hlavně pro klienty,“ uvedl generální ředitel České pošty Roman Knap.
Česká pošta je státní podnik se zhruba 27 tisíc zaměstnanci a 3 200 pobočkami. Za loňský rok očekává ztrátu přes 800 milionů korun.
Do Skupiny ČSOB patří ČSOB, Hypoteční banka, ČSOB stavební spořitelna, ČSOB Penzijní společnost, ČSOB Leasing a ČSOB Factoring. ČSOB je součástí mezinárodní bankovní a pojišťovací skupiny KBC, která aktivně působí v Belgii a zemích střední a východní Evropy.
Které logo Poštovní spořitelny se vám líbí víc?
Hlasování skončilo
Čtenáři hlasovali do 0:00čtvrtek 2. června 2022. Anketa je uzavřena.