Chceme být atraktivnější pro zákazníky, kteří jsou citliví na cenu, říká šéf Rohlíku pro Česko

Premium

Olin Novák | foto: Rohlik.cz

  20:56
Online prodejce potravin Rohlík se hodlá zaměřit na levnější nabídku potravin. Podle nového šéfa pro český trh Olina Nováka chtějí být zajímavější také pro zákazníky, kteří jsou citliví na cenu. Zároveň chce zachovat vysokou kvalitu produktů, jež je pro většinu zákazníku Rohlíku na prvním místě.

Celý článek je jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

Rohlik Group získala od investorů pět miliard, finance pomůžou k plánovanému vstupu do Německa

E-shop s potravinami má současně ambici zajistit expresní rozvoz nákupu už do 60 minut od objednání. Pomoci by k tomu mohl třetí, plně automatizovaný sklad v Chrášťanech u Prahy, jehož stavba už začala. Obslouží díky tomu až o třetinu víc zákazníků.

Lidovky.cz: Ve funkci šéfa jste poměrně krátce. Kde vidíte v Rohlíku nedostatky a prostor ke zlepšení?
Nikdy jsme se nezaměřili na nižší a zároveň levnější segment. Pro zákazníky, kteří jsou citliví na cenu, chceme být atraktivnější. Vedle toho máme ale i zákazníky, kteří třeba nejsou tolik cenově citliví, ale chtěli by si třeba vybrat i některé levnější produkty. Nemusí si vždy kupovat ferrari, ale stačí jim občas i škodovka. Historicky jsme podle mě úplně dobře neříkali, že kromě ferrari máme právě i škodovku...

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

99
Předplatit
Flexibilní, bez závazků
Automatické obnovování

Roční

989
Předplatit
Nejlepší poměr cena/výkon
Ušetříte 17%

Dvouleté

1 889
Předplatit
Nejvýhodnější
Ušetříte 20%

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Vstoupit do diskuse (1 příspěvek)
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.