Pátek 25. června 2021svátek má Ivan 15 °C přeháňky až bouřky Předplatné LN

Diskuse k článku

Chcete jezdit Tatrou 603? Hlasujte a pak kupte

Kopřivnická Tatra se chystá obnovit zašlou slávu svých osobních vozů. Už za dva roky by si tak lidé mohli koupit repliku například vládní „šestsettrojky“ nebo známého Tatraplánu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
lukas 18.7.2008 15:05

vyborny napad

T 603 nebo tatraplan a to s pouzitim tradicnich materialů, puvodni motor, novy podvozek.

vladmach 8.7.2008 23:29

T 603

Jednu mám v garáži a rád bych si koupil novou. Ovšem s autentickým motorem , karosérií a interiérem. Doufám , že z toho nevyrobí paskvil pro zbohatlíky , kteří na to mají , ale není to pro ně srdeční zaležitost.

Miroslav Procházka, P8-Gdaňská 25.6.2008 20:52

Hlasuju pro předválečné veterány, typ TATRA 75-z r.1935.

S tatrou 603-1 jsem jezdil v letech 1975-1980, původně ji chtěl dotyčný prodat, nakonec změnil názor a nebylo možné jej už přemluvit. Kupovat ji nyní již nechci. Jen pár slov o modelu Tatra T75 z r.1935. Byla to první tatrovka továrně vybavená hydraulickými bubnovými brzdami v licenci Lockheed z Anglie, kromě toho měla centrální mazání Friedmann a měla 5.rychlost-volnoběžku, obsah 1688ccm. Byl to zlomový model Kopřivnické Tatry. Po ní už následovaly aerodynamické "heky" modely T77, T87 a T97, kterou proslavili Hanzelka se Zikmundem. Po válce se vyráběla ještě T57 B, ale ty měla lankové brzdy a obsahu 1257 ccm. Z předválečných veteránů kategorie "Klasik" do r.1940 by si tento model zasloužil,aby byl v replice znovu malých seriích vyráběn. Zájemců by se určitě našlo dost. Omlouvám se,že jsem tento příspěvek napsal k tématu o Tatře 603. Tatra byla a je stále nezmar a stala se legendou mezi čsl. historickými veterány. Mám techn. dokumentaci nejen k typu T75 ale i k Tatraplanu T600. Více uvedu ve správném bloku s hlasováním a výběru 3 nejúspěšnějších osob. vozů TATRA. S pozdravem M.Procházka.  :-) .    

kolemjdoucí 24.6.2008 11:15

hlasuju pro T34/85

To je nejlepší kára na naše silnice.

Daniela 24.6.2008 10:57

Co je to zase za blbost?

Zdalipak bude mít ABS. A ESP? Obě věci jsou důležité pro život.

A jak to bude vypadat se spotřebou. Nejen benzinu, ale i oleje.

Tomáš 24.6.2008 10:54

Co motory?

Jakou to bude mít motorizaci? A použijou na karoserii tradiční materiály? Protože potom by to asi taky pěkně papalo.

Miron_T 24.6.2008 10:47

Hlasuji pro Tatru 57 Hanzelky a Zikmunda a pro T 613.

Hlasuji A) pro Tatru 57 Hanzelky a Zikmunda s minimem uprav - protože v jisté době představovala technickou špičku a "značku".

B) Dále hlasuji pro pro T 613 s maximalnim nepříliš viditelným upgradem, ktery by se ale dal vyrobit :rozumně levně levne (dost protikladné požadavky!!) a se zbytkem bych počkal, jak se pokus osvědči. Ale já rozhodovat, platit, ani nést rsisiko nebo zisk nebudu.

Hlavne je řeba neplést si techniku a politiku.

Znuvuotevření hotelu Internacionál vyvolalo bouři smíchu a politického hodnocení - a dnes hotel docela slušně prosperuje jako určitý obrázek doby v oblasti architektury (jen se zelenou hvězdou) podobne, jakou by mohlo mít  EXPO 58 , kdyby se nechalo být restaurací.

   Ale at si trh rozhodne a Tatra to zkusi - chce-li. Třeba vydělá, a pak trh zájem má.Nebo nevydělá - a pak to dobrý nápad nebyl. Nebo vydělá velké poníze  - kdo může předem vědět!! Jen by neměl nepříliš fundovaný člověk rozhodovat o někom jiném v ekomnomice jen na základě politických hledisek - to asi není správné.MT.

Jim 24.6.2008 9:45

603 by slušela

Paroubkovi nebo čunkovi... ransdorfa si v ní taky dovedu představit... nebo zeman tj. týpek do tatry... škromach :)

Jindra 24.6.2008 9:46

Re: 603 by slušela

Fízl Paroubek v koženým kabátě v Tatře. He he.

Táta 24.6.2008 10:58

Re: Re: 603 by slušela

Jindro už tě pustili a co říkal pan doktor,máš prášky,ale jak je vidět tak je asi nebereš.:-P

automobilista 24.6.2008 9:39

nostalgie a nebo neschopnost ?

Nemci a zapadni Evropa vyrabi vozidla naslapana moderni technikou a bezpecnosti, Cesi radeji lovi v minulosti  a zacnou vyrabet stare Tatry, Jawy   a Pionyry.  Neni to trochu ostuda ?.......A nebo jen bolsevicka nostalgie ?

Fittipaldi 24.6.2008 10:35

Re: nostalgie a nebo neschopnost ?

Verte mne nebo ne jsem majitelem vozu " naslapanem moderni technikou"....ne teda uplne ale natolik, ze mam z toho boleni zubu a zaludku. Devadesat procent techto pitomosti naprosto vubec nepotrebuji, pouze musim platit jejich udrzbu a opravy.S ulevou a radosti bych privital na trhu docela jednoduche auto ( s napadnym designem, ktery treba Tatra ma), kde jeste clovek dokazal radu veci delat sam a mit z toho radost.

Takhle si pripadam jak pripitomely manager, ktery pri hlaseni computeru a blikani nesrozumitelnych signalnich lampicek dovede tak maximalne mobilem volat o pomoc. Za predpokladu, ze nema vybite baterie a ma signal.

Fittipaldi

L 24.6.2008 9:33

Co je nejvetsi legrace?

Kdyz se nekdo chlubi vlastni pitomosti.

Dušan Neumann 24.6.2008 9:04

T 603

šestsetrojku mám, T-600 bylo moje první auto, takže hlasuji pro T-87


Kdo staví dům, musí si připlatit. Kvůli prudkému nárůstu cen nestačí hypotéky

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Martin Hájek buduje v lokalitě Loukovec v Příhrazských skalách v Českém ráji dům, do kterého se nejspíš s rodinou nikdy...

Ralsko 30 let poté. „Český Černobyl“ je skanzenem sovětské okupace

Sídliště Ploužnice | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Zem je tu děravá jako ementál, naládovaná střelivem a nasáklá ropnými látkami. Co krok, to azbukou vyrytý nápis. Tu na...

Sledujeme začátek rituální sebevraždy lidstva, říká Čech s IQ 206

Oficiálně nejchytřejší Čech nepůsobí jako robot, nechrlí ze sebe tisíce... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Je jedním z nejchytřejších Čechů, ale jako robot nepůsobí. Při osobním setkání je Karel Kostka, vzděláním učitel,...