Neděle 1. října 2023, svátek má Igor
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Ekonomika

Číňané ztrácejí o škodovky zájem. Jedna z nejprodávanějších značek v Číně se dostala na okraj zájmu


Ilustrační snímek | foto: Škoda Auto

Premium
Letos je Škoda v Číně až 47. nejprodávanější značkou z více než 90. Loni skončila na 29. pozici a dříve na tom byla ještě lépe. Pokračují tak problémy na trhu, který býval pro českou automobilku největším. V roce 2018 tam prodala dosud rekordních 341 tisíc vozů, letos za pololetí jen 44 tisíc.

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Vyzkoušet první měsíc za 1 Kč

Čínská asociace výrobců aut přitom pro Škodu uvádí ještě nižší čísla: od ledna do července má jít jen o 25 600 vozů. Pro srovnání, v Česku se za stejné období prodalo 46 tisíc škodovek.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
první měsíc jen za 1 Kč

Roční

490
890 Kč
Předplatit
+ 6 měsíců zdarma oproti měsíčnímu předplatnému
+ online televize Telly
na 90 dní zdarma

Dvouleté

1 690
Předplatit
+ 5 měsíců zdarma oproti měsíčnímu předplatnému
+ online televize Telly
na 90 dní zdarma

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 30 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Autor: