Aerolinie v současnosti provozují linku z Bratislavy do Prahy, loni na této trase přepravily téměř 60.000 lidí.
Osiřelé letištěSlovensko na rozdíl od okolních zemí nemá svého národního leteckého přepravce, největším operátorem v Bratislavě jsou irské nízkonákladové aerolinie Ryanair. |
Mezi Bratislavou a Barcelonou nabídnou ČSA dva obousměrné lety týdně, do Bruselu a Larnaky budou ČSA ze slovenské metropole létat třikrát týdně, do Amsterdamu čtyřikrát, pět párů letů týdně vypraví do Říma a sedm do Paříže.
"Slovenský trh v tomto ohledu nabízí zajímavý potenciál," soudí Marek. Podle portálu Sme.sk začne český dopravce na nových linkách létat od června, letenky se začnou prodávat ve druhé polovině tohoto měsíce. Přesný letový řád společnost oznámí příští týden.
Nová spojení z Bratislavy budou České aerolinie provozovat Boeingem 737-500, do Prahy nyní létají menším turbovrtulovým strojem ATR. Od května společnost otevřela spojení mezi Prahou a slovenským Popradem.
ČSA by měly do Bratislavy přijít poté, co se z největšího slovenského letiště stáhnou polské aerolinie LOT. Ty kvůli nízkému zájmu cestujících po roce od příštího týdne zruší přímou linku do Varšavy.
ČSAČeské aerolinie v současnosti ve spolupráci se svými partnery nabízejí spojení do 91 destinací ve 45 zemích světa. Společnost zaměstnává zhruba čtyři tisíce lidí a provozuje 18 letadel Airbus, osm letadel typu Boeing a 12 turbovrtulových letadel ATR určených pro kratší vzdálenosti. |