Informovaly o tom Hospodářské noviny. Pošta zatím nechce připravované změny komentovat. Její mluvčí Ivo Mravinac řekl, že oficiálně pošta změny představí příští týden.
ČTĚTE TAKÉ: |
Vyhodnotí také pilotní provoz, na kterém v minulých třech měsících spolupracovala s vybranými českými e-shopy. Nechala si již zaregistrovat i ochrannou známku Velká balíková revoluce České pošty.
Nové tarify:Balík na poštu si mohou nechat zákazníci doručit na libovolnou pobočku ČP. Balík do ruky se bude pošta snažit doručit přímo adresátovi, slibuje přitom rychlejší doručení a větší snahu. Expresní balík dodá pošta při podání do deseti hodin v krajských městech ještě tentýž den a balík nadrozměr umožní klientovi poslat zásilku o váze až jedné tuny. |
Souboj s konkurencí
ČP tak reaguje na potřeby svých nejvýznamnějších zákazníků - českých internetových obchodů. Jejich klienti se totiž stále častěji obracejí ke konkurenci jako jsou dopravci DPD, PPL, TopTrans či Gebrüder Weiss. Ti často umožňují zakázky komfortně sledovat a informují o přibližném času jejich doručení pomocí SMS či telefonicky.
Státní podnik chce s konkurencí soupeřit novými službami i nižší cenou.