Diskuze
Boeing to s nejdelším letounem světa nevzdává. Teď není poptávka, ale po krizi najde využití, míní expert
Děkujeme za pochopení.
R46a93d90e71k 79B26e21n20ý21š85e54k
Boeing má snad nějaké jiné informace nežli my ostatní, když věří (anebo přinejmenším hlásá), že po krizi se letecký průmysl zase zvedne. Jak a kam až? - v době všeobecné paniky z korony (mimo média neexistující nemoci), a sálamovitě vítězícímu Green Dealu (slibujícímu prosperitu navzdory přírodním zákonům).
H13u93g43o 58P23r48o31c53h20á89z68k45a
Lidovky prosím vás, buďto nechte články o technických a vědeckých tématech psát někoho, kdo tématu doopravdy rozumí, nebo je radši nepublikujte vůbec. Vyhnete se tak podobným "perlám", jako tvrzení, že skládací konce křídel umožní přistávat na menších letištích (co to mimochodem konkrétně vůbec znamená)? Ve skutečnosti jde o to, aby 777X na zemi nepřesáhl rozpětí 65 m, které odpovídá kategorii Code E. V opačném případě by 777X nemohl parkovat u běžných gatů a zároveň by za něj aerolinky musely platit podstatě vyšší letištní poplatky. To platí pro jakékoliv letiště na světě, včetně (a vlastně především) těch největších a nejvytíženějších.
Jinak rozpětí 73m není žádné prvenství, A380 má rozpětí cca 80m.
Komerční budoucnost 777X je zatím nejasná. Výhodu v nákladech na sedadlo má jenom když je plně obsazený, což, jak se ukazuje, není vůbec tak jednoduché. Konkurenční rodina A350 je menší a má modernější, plně kompozitovou konstrukci a pokročilejší avioniku, 777X má modernější a relativně ú
V18l67a16d79i87m39í18r 29B63r78a55u30n
Odborník nejsem, proto by men zajímalo co se do příspěvku nevešlo, jedná se o úspornější motory nebo něco jiného?