Diskuse k článku
Česko a Sasko postaví vysokorychlostní trať do Drážďan. Povede pod Krušnými horami
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
J. Holič 1.5.2016 17:34Byt Tokem, tak si dávám celkem bacha na vyjádření typu "uděláme na cestě plno zastavek", nebo "za stahování rychlovlaku není zas takový problem" - to povede k tomu, že pak někdo vypracuje studii, že je to se vsema zastavkama o x miliard dražší, ale jen o 15 minut rychlejší a vrt zas půjde do kopru. Vrt se zastavkama zpomaluje vsechny vlaky. A predpokladam, ze maglev (ktery naopak vynika skvelou akceleraci) stavet nechteji. Kazda kategorie trati ma sve urceni a to by se mělo držet, protože jenom tak se naplno využije potenciál tratí. |
![]() |
J. Tobiáš 5.5.2016 8:38Vy jste pane Holiči ten článek četl přes mléčné sklo? Kde pan Ťok říká, že uděláme plno zastávek? Vždyť tam šlo pouze o jednu zastávku v Ústí nad Labem, které původně trať měla míjet. A o za stahování se v článku nepíše vůbec. Pouze o zastavení. V Ústí nad Labem. |
![]() |
R. Primač 30.4.2016 9:16Najednou to jde, no jo vláda levice. |
![]() |
V. Kopta 30.4.2016 9:45No to uvidíme v roce 2030...tohle jsem už totiž několikrát slyšel. I zdroje jsou jsem už několikrát slyšel... |
![]() |
R. Primač 30.4.2016 15:23Zdroje jsou a budou, jen se nikdy nesmí vrátit pravicová lůza a superanalfabeti ekonomiky klaus a kalousek. |
![]() |
J. Holič 1.5.2016 10:37A v jaké ekonomicky zaměřené funkcí jste exceloval vy? |
![]() |
J. Holič 1.5.2016 10:36No, on Tok není zrovna levičák. Navíc socani zatím na Železnici nic dobrého neprinesli. A ten "analfabet Kalousek" může za to, že má současná vláda z čeho rozhazovat, byt ona rozhazuje ještě víc, než na co má. Ale je to z cizích peněz a levicovemu voliči to nevadí, když někomu sponzoruje volební kampaň. Tok je zatím prvním slusnejsim ministrem dopravy a to rikam i při vědomí toho, že je tam za Babisovu stranu, která mě dost stve. |
![]() |
J. Škodák 30.4.2016 9:00Pozitivní zpráva,nejen v oblasti dopravy. V tomto případě napsali správně:„Česko a Sasko",protože to odpovídá postavení zemí v České republice a Spolkové republice Německo. |
![]() |
J. Kohout 29.4.2016 23:48Tak 31.12.2030 se ráno vzbudím a pojedu do Drážďan jako obvykle. Dálnice stále nebude dostavěna, protože stále budou chybět nějaké papíry po té, co se opět sesunul svah nad dálnicí. Tunel pro železnici se sice začal vrtat, ale přitom se narazilo na zkameněliny, který jsou mnohem důležitější než lidi. Tunel Panenská je opět uzavřen z důvodu průsaků vody. Nasedám do elektrického vehiklu (auta na benzín a naftu budou dávno zakázána) a pustím se přes Cínovec do Drážďan. Cesta mi bude trvat 4 hodiny, protože cestou budu dvakrát dobíjet baterky. Po návratu s vděčností položím věnec u ministerstva dopravy na památku kdysi známého ministra Ťoka. Lepšího ministra dopravy jsme totiž nikdy neměli. |
![]() |
J. Holič 1.5.2016 10:39Až budou auta na benzín zakázána, cestou dobíjet fakt nebudete. |
![]() |
J. Mrázek 29.4.2016 19:58Krušné hory, pověstná oblast se zemětřesnými roji, snad jim to ten tunel "nestřihne".... |
![]() |
F. Jetel 29.4.2016 19:13Jsem zvědavý, kdo tím bude chtít jezdit do Německých Emirátů. |
![]() |
V. Novák 29.4.2016 18:20Táhnout to tunelem je jediná šance v Česku - jinak se objeví nějaká farmářka H. a posledních 50 metrů se budou vlaky přenášet na zádech. |
![]() |
R. Gramblička 29.4.2016 19:37:-))) asi tak |