Diskuse k článku

Cizí kamiony přetěžují české silnice. Tuzemští dopravci nejsou schopni konkurovat Polákům či Rumunům

Nastává doba, kdy rodiny nakládají bagáž do vozů či autobusů a vyrážejí na prázdniny. Dovolenkový entuziasmus v nich vychladne, jakmile se ocitnou na dálnici. Roste počet oprav klíčových tahů a stále přibývá i kamionové dopravy, jak dokládají data o vybraném mýtu. Řidiči trpí a vaří se v kolonách, dálnice jsou přetížené, ale užitek z kamionů pro Česko klesá, třeba na spotřební dani.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Maicel 12.6.2019 10:30

Slavné MÝTNÉ BRÁNY jsou na prd, u CIZÍCH kamiónů by měl být přes GPS zpoplatněn celý tranzit přes ČR . U nás poláci a uk-čka jezdí přes vesnici, páč jim to ušetří tři brány. A to u nás na 80% dědiny nejsou chodníky !!! A starosta je bolševik, co na to kašle, že děcka a starý báby skákaj do příkopů když se řítí polskej napráskanej kamion 80-kou. Celou vládní diktaturu zavřít na Bory !!!

K. Doucha 12.6.2019 10:09

Čím více úředníků ČR má, tím huře celá země funguje. Neschopnost postavit víceproudou dálnici od severu k jihu od východu na západ a na tranzitu vybírat peníze je ukázková. Hlavně, že místní Slovani mají za prezidenta čínsko-ruského slouhu, který by chtěl stavět vodní kanál. Možná, aby měl kde pádlovat na gumáku.

Po 100 letech se stále více ukazuje, že opustit Rakousko-Uhersko byla hloupost. Se zdejším materiálem nikdy Rakousko nedoženeme.

K. Novák 12.6.2019 10:38

Jsme v EU.

K. Stržanovský 12.6.2019 8:38

Když si západní státy stěžovaly, že jim Češi nízkou mzdou brali práci, tak jsem se na ně dívali skrz prsty. A teď se děje to samé nám skrz Poláky a Rumuny. :-)

M. Valenta 12.6.2019 10:20

Ale politiky živená nenávist se dá vytěžit z obou případů.

M. Hájek 12.6.2019 7:53

Čína má v současné době 130,000 km dálnic a ročně přidává 10,000 km. Pokud by ČR stavěla dálnice stejným tempem na počet obyvatel, otvírala by ročně cca 70 km dálnic. V síti rychlostních železnic je naše zaostávání ještě mnohem větší. Přesto v Praze věří, že jejich ekonomický model je lepší.

J. Tachovsky 12.6.2019 8:00

Tak neni vsechno jen o ekonomice. jeste vetsi ekonomickou vykonnost by melo otrokarstvi. Ušetří se za mzdy, zdravotni a socialni.

J. Kucirek 12.6.2019 10:56

Čína vzhledem ke sve veliosti, poctu obyvatel i ruznorodnosti si zvolila pro sebe, zda se, ten nejvyhodnejsi system. Vsechno ostatni, jako demokracie zapadniho razeni by vedlo k naprostemu zmatku. Takhle se s Číny stava velmoc a Praha ci zapadni Evropa je zaplavena turisty cinskeho puvodu. Takze otrokarstvi zvlastniho druhu.

A. Lisovský 12.6.2019 6:47

Ono by mož.ná stačiko mít dokonalé dálnice, záložní trasy, tři pruhy D1, atd. Jak jednoduché.

R. Hráček 12.6.2019 11:11

Bylo by to fajn, ale lepší by bylo, kdyby se dostavěla dálnice z Olomouce na Hradec Králové. D1 by se značně ulehčilo.


Premium

Havel byl z jiného těsta, vzpomíná v rozhovoru exprezident Klaus

Václav Klaus starší | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Jeden z hlavních aktérů polistopadového vývoje Václav Klaus starší hovořil pro LN o nepochopení kuponové privatizace i...

Premium

Test kávy v kapslích: Bezpečné, pohodlné, ale drahé potěšení

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

V kavárně určitě najdete zajímavější druhy kávy, rozpustná je zase levnější. Test jsme zaměřili na kávu v kapslích, z...

Premium

Sex je snadno dostupný, ale nevěra ještě není důvod k rozchodu

Psychoterapeut Jan Vojtko | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Tolerance je podle něj jen povýšenecký postoj k druhému a vytváří korupční prostředí, proto do partnerských ani jiných...