30. listopadu 2009 17:57 Lidovky.cz > Byznys > Doprava

ČSA mění strategii Click4Sky, ruší jednotnou cenu letenek

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 5Diskuse
Logo ČSA | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Logo ČSA | foto: Reprofoto

PRAHA Nabídka levných letenek do mnoha evropských destinací, kterou v rámci projektu Click4Sky provozují České aerolinie, dozná od 1. prosince výrazných změn.

Cena zpátečních letenek již nebude jednotná za 1,390 korun. Nově se bude cena odvíjet od destinace, termínu a času letu, délky letu, a také poptávky po daných letenkách. "Nový systém odráží aktuální poptávku cestujících a především umožňuje pružně reagovat na veškeré tržní anomálie," uvedl Tomáš Holan, ředitel útvaru Revenue Management Českých aerolinií.

Mluvčí aerolinek Hana Hejsková upozornila, že ceny letenek Click4Sky budou i po změně pro cestující cenově výhodné. "U některých letů mohou být dokonce nižší než dosud," řekla Hejsková. Zdůraznila zároveň, že letenky Click4Sky zakoupené před 1. prosincem jsou platné a jejich cena zůstává neměnná. "Cestujících s již zakoupenými letenkami se změněné ceny nijak nedotknou," řekla Hejsková.

Kromě ceny se mění i počet destinací, které budou České aerolinie v rámci projektu Click4Sky nabízet. Z původních 38 destinací se zvýší  64. Pro zjednodušení systému objednávek budou od 1. prosince propojeny také rezervační portály Click4Sky a Českých aerolinií.

Změnu strategie Click4Sky inicioval nový viceprezident Českých aerolinií pro prodej, marketing a ekonomiku Philippe Moreels.
"Ve své době měl projekt jedné ceny své opodstatnění. Nyní jsme stáli před aktuálním rozhodnutím, kam Click4Sky posunout. Z několika alternativ zvítězila cesta segmentace trhu a změny přístupu k zákazníkům," řekl Moreels.

  • 5Diskuse