Diskuse k článku: Cyklisté si zvykli jezdit vlakem, oproti loňsku jezdí čtyřikrát více

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 9
  • Poslední: 27.5.2009 14:06
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
27.5.2009 14:06

cestování s kolem

osobně si myslím že využít vlak je super - člověk dojede na jakékoli místo v čr a může tam udělat výlet. ašak jak už zde bylo psáno - se city elephantem z prahy je to pohoda, hodně místa a kolo se tam vejde. ale do ostatních vlaků si s kolem netroufnu...leda kdybych jel vlakem o kterém bych věděl že bude z poloviny prázdný :D

27.5.2009 13:48

zkušenost

Vlakem jsem jela s kolem vloni jen jednou. Na trase Liberec Tanvald vlak označený jako kolový uveze pět kol, na Smržovce byla výluka, ale naše čtyři kola jsme mohli dát do autobusu. Vlak z Tanvaldu do Harrachova už měl stojany asi na deset kol. Otázka pro ČD: jak to udělat, když by nás chtělo jet pět z Liberce + čtyři z Jablonce?

Pokud by to ČD zvládly kapacitně, byla by to krásná trasa z Harrachova do Liberce, ale takhle to moc nejde. 

27.5.2009 13:23

Kdo to platil v minulosti?

Pamatuji doby,že spoluzavazadlem bylo možné označit kde co,včetně živého zvířete!Něco málo se platilo,ale jen za větší předmět,nebo zvíře.Kdo to tenkrát platil dráze?O kolik se zvedne náklad na 1 jízdu,když lokomotiva táhne o 1-2 vagony více?Nikde nic podobného nebylo zveřejněno!

27.5.2009 12:11

zkušenosti

Loni jsem se s kamarády pokoušel využívat vlaku během výletů na kole.

A zkušenosti:

- z cca. 10 výjezdů byl vlak upravený (!!) pro přepravu jízdních kol přistaven jen jednou

- kdykoli jsme se na něj ptali vždy průvodčí odsekla, že ve startovní stanici bylo hlášeno, že nebyl přistaven - pozn.: nastupujeme obvykle v 5. stanici v pořadí

- kola tedy jako dobytek jsme museli nechat v zádvěří a pokaždé jsme museli kola uvolňovat cestujícím.....to nemluvím o zpoždění ceně a kultuře cestování. Opravdu nemám tolik času a peněz, abych mohl cestovat vlakem s kolem.

27.5.2009 12:02

pokud jedu elefantem je to pohoda

ostatní vlaky jsou horror...

Jen je někdy těžký lidem vysvětlit, že sedí pod věšákem na kola a na místě pro kočárky  a přitom hned za dveřmi jsou volná místa....... ale to je spíš o lidu českém než o sovětské železnici

27.5.2009 11:46

jedna zkušenost od jednoho cyklisty

zkušenost od jednoho cyklisty:

konečně po letech jedna dobrá věc v dopravě.co nemá chybu je EP/elektronická peněženka/doporučuji těm,co jezdí častěji. lze s ní platit,bezhotovostně, za kolo přímo u průvodčího. jediné co je napříjemné je to,že naše dráhy nemají zastávky na jedné straně vlaku a Čech si ještě nezvykl na ohleduplnost. klidně vám kolo odhodí když nastupuje. to,že je dveří do vagonu víc neřeší. a seďte u kola,aby jste předešel konfliktu. jeden průvodčí dveře u kol normálně uzavřel a horovo. nebyl problém. škoda jen,že dráhy na extrémně vytížených tratích nevyčlení půlku jednoho vagonu jen pro kola. odpadlo by přetlačování s běžnými cestujícími. cesta do Evropy nevede jen formou statistik.

27.5.2009 11:38

Nouzovka

Prevazet kolo vlakem je vylozene az ta posledni moznost. Je to drahe, musite si hledat spoj kde kolo muzete prevazet. Klidne i jen jeden spoj za den priklad - trasa Praha - Bohumin a to o vikendu, kdy je zvyseny pohyb cyklistu. Ja osobne na vlak rezignoval pred 2 lety a koupil jsem auto, jizda vlakem byla nekdy za trest nacpany prepravni prostor pro kola = odreniny na kole, obava o kolo (bude tam az pro nej pujdu??), komfort ve vlaku - vetsinou si clovek mohl sednout max na zem v ulicce - nedostatecne posileni spoju, v tydnu se pak vozej po kolejich prazdny vagony.

Ceske drahy jsou firma k pohledani, bez statu uz by krachli, coz by bylo spravne pri sluzbach ktere nabizeji

27.5.2009 11:27

Čtyřikrát více?

No tak co bychom s tím udělali? Jak nás to učili v manažerském kursu? Už vím. Zdražit!

27.5.2009 12:48

Re: Čtyřikrát více?

Moje slova. Příští rok zavedou o mnoho vagónů víc, Dráhy zavětří, že je to ekonomický potenciál-okamžitě zdraží o 200%, jenže příští rok už nemusí být jaro tak teplé jako letos a Češi nebudou tolik jezdit. Proto budou brečet, jak prodělali a požádají stát o stovky milonů na dotace ze ztrátovosti přepravy jízdních kol.

Osobně jsem cyklista a vlakem jezdím hodně často a je pravda, že kromě Pendolina je to žalostné...

Premium

Nikdo dodnes neví, kolik těch holek zůstalo zakopaných. Starosta Dubí vzpomíná

Prostitutka láká zákazníky za výlohou vykřičeného domu v Dubí u Teplic (2005) | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

„Devadesátky“ a přelom tisíciletí byly v Dubí na Teplicku divoká léta. Řádili tu pasáci prostitutek a mafiáni. Město se...

Premium

Kořeněná jídla ani káva neškodí, vyvrací profesor Tesař letité mýty

Prof. Vladimír Tesař, zakladatel a přednosta Kliniky nefrologie 1. Lékařské... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Kola je pro ledviny hrob. Nejlepší je nesolit a nejíst ostrá exotická jídla. Alkohol dokáže „propít“ ledviny, které je...

Premium

Špičkový výrobek i po letech funguje. Kvůli hloupé chybě je však k ničemu

Vypadá i funguje jako nová. Jen z ní kvůli několika nesmyslům ani nezískám... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Snoubení spotřební elektroniky a počítačů provázely porodní bolesti, které jsou z dnešního pohledu absurdní a...