Úterý 28. ledna 2020svátek má Otýlie 6 °C dešťové přeháňky Předplatné LN

Diskuse k článku: Drsný podzim na D1: v opravě bude osm úseků naráz. Podívejte se na plán prací

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 27
  • Poslední: 13.5.2016 1:13
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
Š. Apolen 13.5.2016 1:13

Byla vůbec někdy D1 celá průjezdná ve všech pruzích ?

I. Veselý 9.5.2016 12:40

Nebylo by už lepší zavřít celý jeden pás (směr) a ten opravovat najednou a na druhém směru předělat značení jako je na každé jiné silnici a jezdit tam obousměrně devadesátkou? Odpovím si sám - NEBYLO protože to by potom nikdo nechtěl platit mýto a pánové ze státního fondu dopravy (či jak se ta instituce jmenuje) by měli málo na rozhazování.

M. Blabla 9.5.2016 11:27

Panejo, co to je zase za "češtinu"!? "osm úseků naráz"? Proč Lidovky neposílají své "redaktory" na kursy češtiny? Co třeba, pane Pavče, použít místo hovorové spisovnou češtinu, např. "osm úseků současně"? Druhá věc je cit pro použití "v opravě" (boty, auto, tedy něco, co předám k opravě do nějaké provozovny) a proti tomu "opravuje se" (silnice, dům..) ... ufff

A. Novák 9.5.2016 9:38

třeba budou všechny ty rozestavěné úseky těsně před volbami na podzim slavnostně otevřené...

J. Tachovský 9.5.2016 9:02

A porad se tam musi platit dalnicni znamka ?

L. Max 9.5.2016 9:10

No jasne a pokuty taky :)

J. Lepka 9.5.2016 9:29

A už se montujou kamery.

L. Max 9.5.2016 9:51

Musite vzdy vyplaznout jazyk :)

J. Tachovský 9.5.2016 10:40

Snad tam nechteji kontrolovat, jestli nekdo nejede moc rychle ? Ale mohli by davat pokuty to, ze se tam nekdo coura krokem. to by byl vejvar.

A. Novák 9.5.2016 8:23

D4 sice není tak dlouhá jako D1, ale rozestavěnost je momentálně skoro po celé trase...průměrná rychlost Příbram-Praha 22 km/h (včera mezi 15:30 a 16:30)

řidiči pořád nechápou princip zipu, což plynulosti nepřidává...

J. Lepka 9.5.2016 8:57

Zip je na prd, pokud nejsou v obou kolonách stejně dlouhá auta. Já tam jel v pátek, zip by celkem i fungoval, ale stačí jeden kamion a je to v řiti. Nejdřív musí zastavit on, protože mu z druhého proudu nenechají dost dlouhou mezeru ( aby mu ji mohli nechat, musí totiž zastavit ), pak mu trvá dýl, než to své monstrum rozjede a je li to do kopce, jako u Mníšku, než to rozjede na přiměřenou rychlost , je před zúžením zácpa jako prase. Přitom ( aspoň v pátek) klasická situace, na celém úseku jeden maník opřený o lopatu a tři další s ním vesele klábosí. Přitom v uzavřeném pruhu stojí zaparkované stroje, aby ho nemohly použít ani sanitky a policajti.

Ťoka do klece.

J. Black 9.5.2016 9:59

Tak dle popisu situace není šance, aby zip fungoval, protože jen mamlas může jet vedle kamionu tak, aby před zúžením musel on, anebo kamion zastavit. Kdyby lidi skutečně dodržovali omezení rychlosti, které je v daném místě a kdyby u zipu přemýšleli, tak by situaci nebyla často tak tragická. Ale stačí, aby 10% lidí chtělo v zúžení nahnat pár vteřin a všichni tam ztratí několik minut.

J. Lepka 9.5.2016 15:48

To je z vlastní zkušenosti ?

L. Max 9.5.2016 9:01

https://www.youtube.com/watch?v=Gj73zpdYLB4 :)

K. Charalambidis 9.5.2016 8:08

je to rozmlácený kamionama, pořád se to všude jenom flikuje , dálniční známky jsou obrovská zlodějina

J. Black 9.5.2016 8:22

Už máš zase záchvat?

J. Lepka 9.5.2016 9:25

Zajímavé je, jak se zoufale snažíš odvést pozornost od problému. Vcelku profláknutá strategie probolševických trollů, včetně neurčitého nicku.

Ale k problému: já před cca 10 lety jezdil po D1 směr Brno, tak 2 - 3 krát týdně. To bylo v době bez podstatných uzavírek, přesto, když jsem nebyl nejpozději v 6,30 za Prahou, nemělo smysl se o D1 pokoušet, zhruba stejně rychlé, ale nesrovnatelně plynulejší a klidnější bylo použít starou brněnskou, tedy de facto okresky. Ostatně ty se už tehdy pokoušelo využít i nezanedbatelné % kamionů. Proč asi?

J. Black 9.5.2016 9:50

Že je D1 dlouhodobě přetížená, se ví. Že by se měla dodělat D35, aby se propojila s D11 a vznikla tak alternativní cesta, se ví taky. Že přetížené kamiony jsou problém, se ví taky, proč se ale vráží miliardy do oprav, ale utratit miliony za váhy je problém, na to si musí odpovědět každý sám. Lidi nadávají, když je dálnice zničená a nadávají, když se dálnice opravuje. Nicméně největším problémem na všech silnicích, jsou řidiči, co jezdí "rychle ale bezpečně", co "to mají pod kontrolou" a podobný zjevy.

J. Dřevojan 9.5.2016 6:50

Jak to vidim, takle monst akce v historii cr nikdy nezkonci...anebo nezkonci dobre.

J. Black 9.5.2016 8:27

Z gramatiky tak za čtyři. S matematikou a logickým uvažování to bude nejspíš stejné.

J. Lepka 9.5.2016 8:45

To se nám snažíš vsugerovat, že zdražení dálniční známky společně s rozkopáním skoro celé dálniční sítě není podraz?

Mohu jen doufat, že všichni na.raní a podvedení řidiči nezapomenou, za jaké barvy Ťok kope.

A. Novák 9.5.2016 8:51

někdo vám zdražil dálniční známku? Asi jste se nechal napálit, ale za to nemůže Ťok.

J. Lepka 9.5.2016 9:27

Jak dlouho žijete v ČR?

A. Novák 9.5.2016 9:28

za tu dobu, co je Ťok ve vládě, se známky rozhodně nezdražily.

L. Max 9.5.2016 8:53

Vetsina jich zapomene a radi, komous Babis bude priste rozdavat dve koblihy :)

J. Lepka 9.5.2016 9:28

To aby přidal i tabulku čokolády a čapí vejce.

L. Max 9.5.2016 9:50

Tabulky cokolady, ale jen ty male :)

http://tinyurl.com/hojjet3

Premium

Velký test palubních kamer: některé umí i ochránit před nehodou

Velký test on-board kamer | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Porovnali jsme šestnáct oblíbených autokamer podle kvality záznamu, parametrů a funkcí, které nabízí. Cenové rozpětí...

Premium

Léčil jsem lidi homeopatií. Pak jsem zjistil, že funguje jinak, než mi říkali

Profesor Edzard Ernst, odborník na testování účinnosti alternativní medicíny,... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Homeopatie je přes dvě stě let stará medicína. Znamená to, že patří do starého železa, nebo má stále co nabídnout?...

Premium

Do dvou let se ukáže neudržitelnost elektroaut, říká bývalý šéf Škoda Auto

Vratislav Kulhánek v lednu 2020 | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Vadili jsme hlavně značce Volkswagen, když jsme postavili Octavii proti Golfu, říká v rozhovoru pro LN Vratislav...