Dubajský úřad pro turismus plánuje ve střední Evropě rozsáhlé komunikační kampaně.
Češi ve vzduchu: za exotikou létají i za 7 tisíc, po Evropě za pětistovku |
„V plánu je řada společenských akcí, marketingové spolupráce v rámci cestovního ruchu a mediální kampaně. Vše bude směřovat k podpoře hlavního cíle Dubaje v rámci turismu, kterým je dosáhnout 20 milionů návštěvníků v roce 2020,“ uvedla ředitelka zastoupení dubajského úřadu v Česku Lenka Fidranská.
Dubajský úřad pro turismus a obchodní marketing je oficiální vládní organizací, která se stará o propagaci Dubaje ve světě. Kromě celosvětových kampaní je odpovědná také za vydávání licencí a klasifikaci všech služeb v dubajském cestovním ruchu, včetně úrovně hotelů, nebo činností cestovních kanceláří a agentur.
Turistický ruch mezi oběma státy letos v květnu podpořilo také nasazení obřího Airbus A380 společnosti Emirates na pravidelné lince z Dubaje do Prahy.
Letadlo, které je schopné pojmout 519 pasažérů ve třech cestovních třídách, rozšířilo kapacitu linky doposud provozované menším Boeingem 777- 300 ER o 44 procent.