náhledy
Žabotlam v pátek pojede na standardní trase naposledy.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Legendární žabotlam po desítkách let provozu končí v muzeu.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Legendární žabotlam po desítkách let provozu končí v muzeu.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Legendární žabotlam po desítkách let provozu končí v muzeu.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Interiér více než padesátiletého žabotlamu.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Legendární žabotlam po desítkách let provozu končí v muzeu.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Strojvůdčí kabina žabotlamu.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Legendární žabotlam po desítkách let provozu skončí v muzeu.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Vandaly poškozený interiér více než padesát let starého žabotlamu.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Legendární žabotlam po desítkách let provozu končí v muzeu.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Interiér více než padesátiletého žabotlamu.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Na těchto sedačkách už se lidé od pátku nepovezou.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Legendární žabotlam po desítkách let provozu končí v muzeu.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Toalety v žabotlamu už si také zažily své.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Náprava je samonosná a strojvůdci neposkytuje prakticky žádnou ochranu. „Nechávám si už dveře odemčené, abych mohl utíkat, kdyby se proti mně vyřítil rychlík,“ přiznává strojvedoucí.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Klimatizace ve stařičkém vlaku pochopitelně chybí.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Vlak byl vyroben v závodu ve Studénce.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Legendární žabotlam po desítkách letech provozu končí v muzeu.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Žabotlam po desítkách letech provozu putuje do muzea.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Strojvůdcovská kabina legendárního Žabotlamu.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Interiér desítky let starého vlaku je sice oprýskaný, pořád však plně funkční.
Autor: Michal Šula, MAFRA