Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Petr 2.9.2019 11:16

Tristní situace silniční dopravy je jedním z nejviditelnějších důsledků nepověšení zelených na větrníky!

Počet obětí na životech jde již do desítek, ne li do stovek!

V. Petr 2.9.2019 11:14

No, jak řekl J. Soukup, hlavním důvodem zpoplatnění silnic první třídy je zajištění kšeftu pro firmu, vybírající mýto!

M. Sluka 30.8.2019 11:16

"Na mnoha z nich je velmi malý provoz, mýto se nevybere, ale stát i tam musí zajistit kontrolu a má další provozní náklady,“ řekl LN Hromíř.

Pro přírodu, ví ten pan vůbec, jak funguje GPS?????

A vědí to starostové a diskutující???

Když mám v autě GPS jednotku, která každých pár minut posílá přes mobilní sítě informaci o mé aktuální poloze, tak nemůžu uhnout nikam mimo povolenou trasu. Protože systém se to okamžitě dozví a upozorní příslušné orgány.

L. Bulvová 29.8.2019 8:57

Při jízdě z Blatné do Hněvkova, v protisměru počítám za těch 2-3 minuty 25 kamionů.... nepříjde mi to normální... nebezpečné předjíždění je tam běžné, křížky už tam jsou. Odmítám tam jezdit je to směr Písek.. tato část bude zpoplatněna ..a co se tím jako vyřeší sníží se ten počet a nebezpečnost ..jsem na ty kamiony už vysazená.... , ničí silnice, které se pak hradí z daní..a , že by toho zase ty velký krumlpy tolik zapaltily... navíc na to nejsou tyhle silnice také stavěny, ale ono je to prostě nejblíž Plzeň - ČB a směr rakousko tak se tam lidi třeba po...když čtu že v Kuřimi projede 25000 aut za den.. není to náhodou už apokalypsa ????

V. Čech 28.8.2019 17:24

Zdaňte palivo! Zaveďte pro dopravu co nejvíc poplatků... A páni dopravci své zvýšené náklady (vstupy) promítnou do ceny dopravy. A páni obchodníci zase do ceny zboží. Jak prosté milý Watsone!. Zaplatí to zase lidičkové z Horní Dolní. Nikdo jiný totiž peníze našim nejvyšším nedává. Náš milý ministerský předseda nemůže zavést sektorovou daň pro banky, protože by svůj zvýšená ý náklad přenesly na své klienty. A dopravci a obchodníci své náklady nepřenesou? Cha, cha, cha...

A. Alda 28.8.2019 15:24

Brzy dojde k tiché vzpouře obcí. Na silnice budou sypány ostré trojrozměrné křížky a pachatele nepůjde vypátrat, protože místní je budou krýt. To bude začátek rozpadu státu - ztráty síly ústřední moci.

Snad se mýlím.

S. Tomáš 28.8.2019 14:04

Jak tak koukám na tu mapu, hlavní slovo v zákazech kamionů zřejmě mají ekologičtí aktivisté, kteří kamiony vyhánějí do oblastí, kde se nejsou u moci

J. Šejnoha 28.8.2019 13:08

Není problém zatížit mýtným všechny veřejné silnice. Bude na opravy. Ostatně silnice rozbíjejí jenom náklaďáky a autobusy. Nepatrně se tím zvedne cena zboží.

V minulých letech utratila naše protinárodní banka 2 000 000 000 000 Kč jenom proto, aby vyvolala inflaci. Tedy zdražení zboží.

P. Aron 28.8.2019 11:17

Když se to hýbe, zdaňte to, když se to ještě hýbe, regulujte to. Když se to přestane hýbat dotujte to. Ach jo. Úředník nic jiného vymyslet nedokáže.

P. Aron 28.8.2019 11:22

https://www.e15.cz/domaci/az-sto-tisic-rocne-pro-kolonial-ministerstvo-chce-udrzet-nazivu-vesnicke-obchody-1361710?fbclid=IwAR2bupPpalEEW_XpzbNHCKa_C5oMbIS6CTjfuHvW8TKUrkxOvNQy1YZFZlE

J. Šejnoha 28.8.2019 13:04

S kamionovou dopravou je ten problém, že se "to hýbe" zbytečně. Kamiony převáží polotovary a potraviny zbytečně přes celou EU. Naše produty se například vozí do Německa jenom kvůli "markýrování".

Přitom by bylo možné využít lokální výrobu.

P. Aron 28.8.2019 14:16

S tím samozřejmě souhlasím a to je přesně to co by se mělo řešit.

R. Folwarczna 28.8.2019 10:55

S touhle vládou je děsně veselo. Dopravní infrastruktura na úrovni Bangladéše, ale frajeri v tom udělají ještě větší rotyku. Národní hospodářství přichází ročně o miliardy kvůli tomu, že přepravit zboží skrz Česko prostě nelze.

R. Dubravský 28.8.2019 8:29

Zakázat, všechno zakázat! Hlavně nestavět žádné dálnice a obchvaty.

K. Stržanovský 28.8.2019 8:20

Chovat se tržně s kamionem neznamená objíždět zpoplatňované úseky, ale co nejrychleji kamion vyložit a zase naložit.

J. T 28.8.2019 7:18

Nejsem pro zvyšování daní. Naopak, čím nižší daň, tím rychlejší růst ekonomiky. Ať se poučí ve Státech - federální daň na benzín je tam nulová, kamiony jezdí po dálnicích, a přitom jsou tam kamiony mnohem větší než u nás. A jezdí se tam v pohodě, dokonce i na dálnici mezi NYC a Washingtonem. Řešením je mýto, ale nesmí se to přepísknout, aby nejezdily přes jiné státy, to bysme z nich neměli vůbec nic, a oni platí mnohem víc než my běžní řidiči.

S. Tomáš 28.8.2019 8:35

USA jsou imperialisté, kteří zboží v kontejnerech a v návěsech kamionů dostali na železnice, pouze děla, tanky a vojenská vozidla převážejí na otevřených vagónech, aby jsme se zalekli. My si svoje silnice můžeme nechat rozbíjet - vždyť jsme srdcem Evropy.

S. Horák 3.9.2019 15:28

To by mohl vyřešit nějaký obklad, klid a možná nějaký prášek :-D

R. Vacek 28.8.2019 6:12

Tolik neřešitelných problémů a přitom stačí zvednout spotřební daň na paliva o 1 Kč/litr. Vybralo by se tak stejně, jako dává mýtný systém. Kamióny by jezdily tam, kde jsou pro ně silnice a nesnažily by se proplétat okreskami. A navíc by se ušetřilo těch 10%, které zmizí bez užitku u všelijakých Kapšů.

Dálnice totiž jsou určeny pro dálkovou přepravu a proto je v zájmu všech dostat kamióny na ně, čemuž mýto brání.

A. Nikoloki 28.8.2019 8:30

A kamiony u nás nenačerpají už ani litr nafty ...