Diskuse k článku: Koleje odnikud nikam. Pražané se na nový úsek u Václavského náměstí budou nejméně 8 let jen dívat

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 30
  • Poslední: 10.9.2018 11:03
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
D. Nowodny 10.9.2018 6:10

Prazsky Kocourkov ! Uz jenom obnovit stalinskou Frontu na maso !

J. Zajac 4.9.2018 17:02

Totální nesmysl. A proto to bude . Proč tramvajemi nahrazovat metro? PRACHY.

S. Landa 4.9.2018 19:24

Z čeho usuzujete, že nová trať bude nahrazovat metro?

L. Vrána 9.9.2018 23:45

To nebudou vobyčejný tramvaje. To budou takový ty solární s nulovou uhlíkovou stopou a budou vozit jenom multikulturalisty. Kvůli nim bude nutno taky Národní muzeum rámci boje proti českému nacionalismu přejmenovat. Prý za to už bojují pražští Zelení.

I. Mertl 4.9.2018 13:05

Co se divíte, výsledek spolupráce Krnáčová - Dolínek!

J. Novák 4.9.2018 12:23

Vy nechápete genialitu tohoto řešení. Místo obrněných transportérů, které v těchto místech stávaly, zde bude stát obrněná, rychlopalná, protiletadlová tramvaj, schopná ubránit obě budovy muzea proti teroristickým útokům.

Tedy samozřejmě jen v případě, že to zrádní teroristé nevezmou zadem.

J. Šátava 5.9.2018 20:22

Máte v tom zmatek.Obrněné transportéry nechránily muzeum ale rozhlas Svobodná Evropa,který sídlil v bývalém parlamentu.

L. Vrána 9.9.2018 23:31

Pan Novák ale nenapsal, že by ty otéčka chránily muzeum. No, v každém případě, aby té tramvaji zase někdo neodcizil odrazky.

R. Neveselý 4.9.2018 11:28

V každém případě ty koleje do pár týdnů zmizí, naši milí spoluobčané je odvezou do sběru.

M. Půbal 4.9.2018 10:29

Trať bude z Vinohradské samozřejmě pokračovat, ale ne přes Sherwood. To je jen úniková papírová varianta, protože Praha 1 už desetiletí blokuje návrat tramvají na horní Václavák. Není důvod vyhodit 1/2 miliardy za novou trať, kopírující tu stávající ve Vodičkově. Čeká se jen na volby, po kterých vypadne stávající garnitura Prahy 1 v čele s Lomeckým.

J. Brožek 4.9.2018 10:06

Opět klasika - čím hůře pro lidi, tím lépe (pro koho?). Takže uzavřeme kus pro pěší, zablokují ho koleje, a když tamtudy někdo bude chtít jít, tak ať si klidně zlomí nohy. Co na tom, že to 8 let nikdo nepoužije a bez údržby se to bude muset za 8 let stejně vyměnit.

S. Landa 4.9.2018 10:23

Jaký kus pro pěší se zablokuje, když je to uprostřed silnice? A proč by se to nemělo udržovat?

J. Brožek 4.9.2018 10:29

Protože místo silnice jsou koleje a silnice místo chodníku.

A protože koleje se udržují tak, že na ně najede vůz údržby a také provozem (rez apod. ).

S. Landa 4.9.2018 10:47

Kde je silnice namísto chodníku? Nevšiml jsem si, že by z chodníku něco ubylo.

A pokud jde o údržbu, i kdyby během těch pár let koleje zrezly tak, že by byly nepoužitelné (pochybuji), není jejich výměna jednoduchá oproti novému rozsekání silnice mezi dvěma v té době již fungujícími budovami Národního muzea?

T. Hošek 4.9.2018 12:32

Pan Brožek se pravděpodobně domnívá, že terén zůstane stejný jako je v současné chvíli na fotografiích... :-)

J. Šebesta 4.9.2018 16:07

No jo, pan Brožek to viděl na fotkách a je mu jasno. Kdyby zvedl zadek od počítače a zašel se tam podívat, už by nemohl hrát chytrého....

J. Lepka 4.9.2018 9:22

Já mám ještě lepší nápad : vrátit tramvaje na Staromák a hezky Celetnou skrz Prašnou bránu do Hybernský a na druhou stranu Pařížskou a rozšířeným Letenským tunelem na Letnou a pak Korunovační do Dejvic, to bude jednak turistický trhák a jednak to trumfne Bémovic Blanku.

Š. Hašek 4.9.2018 9:59

Mrkněte se do Vídně, Grazu, zajeďte do Lince, Pešti

Václavské náměstí nutně nesouvisí se Staromákem ....

J. Lepka 4.9.2018 13:09

Správně, milý Hašku, mrkněte do Vídně, jak tam mají řešený vnitřní okruh.

J. Zima 4.9.2018 9:02

"Situace, kdyby jste tento úsek absolvovali...."

Redaktor opět osvědčil svou imbecilitu. Když už si Babiš do svých plátků natahal své nohsledy, tak jim měl aspoň zaplatit kurs gramatiky základní školy.

M. Pechar 4.9.2018 18:10

Pravopisu, pane Zimo, nikoli gramatiky, to nejsou synonyma. Jinak nemám námitek.

K. Stržanovský 4.9.2018 8:26

V Glasgow jsem viděl dálniční most vedoucí odnikud nikam, jen aby se nemusely vracet dotace. Tak proč nemít koleje vedoucí odnikud nikam? Navíc je pravděpodobné, že se koleje časem využijí a znovu rozkopávat tuhle křižovatku by bylo peklo.

P. Harabaska 4.9.2018 7:56

V každém případě ty koleje dnes budou o mnoho levnější, než by byly za těch deset let.

M. Čihák 4.9.2018 7:44

na tom kousku kolejí by mohli zatím postavit třeba staré tramvaje a udělat takové malé muzeum tramvajových souprav

J. Tínek 4.9.2018 8:56

Dobrý nápad.

J. Novák 4.9.2018 12:24

Jak dlouho by tam ty tramvaje bez poničení / pomalování asi vydržely?

D. Stirský 4.9.2018 6:54

Takže ne 10 let ale tři roky. Zase zmatený titulek.

M. Jech 4.9.2018 16:43

V titulku je 8 let. Redaktorovi řekli, že to bude trvat 3 roky, což si on rovnou správně přeložil jako nejméně osm.

D. Stirský 4.9.2018 16:56

Dopoledne bylo 10 let.

A. Kerbel 4.9.2018 21:48

v odkazu dole na Lidovkach to je 10 jeste tez.

Najdete na Lidovky.cz