Pátek 24. ledna 2020svátek má Milena 0 °C zataženo Předplatné LN

Diskuse k článku: Krnáčová dala na domněnky, tvrdí autoři Blanky. Označila je za debily

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 18
  • Poslední: 5.3.2015 20:25
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
P. Vass 5.3.2015 12:18

Tedy paní primátorko, kudy do Vás guru Babiš ten rozum nastrkal?

P. Papež 4.3.2015 9:06

Ach Bože

Ach Bože, jakého hlupáka máme za primátora. Podle Krndy každé základy pod zemí musí být plné vody. Každé podzemní garáže musí zatopené podle té kozy vodou. Když měla mluvit při svém zvolení, držela ústa, teď, když by měla konat, mluví nesmysly. Tunel byl projektován jako suchá stavba. Vinou zhotovitele (METROSTAV) se vodotěsnost díla nestala, zřejmě špatně udělané izolace. Proč v tunelu Mrázovka mohly být použity stejné kabely, a nejsou s nimi problémy? Proč METROSTAV, který měl několik propadů, zaviněných technologickou nekázní nebyl zatím za nic potrestán? To jsou ty důležité otázky a ne kecy jedné hlupačky.

J. Jurax 3.3.2015 23:24

No, Krnáčová je politik

Podle vlastního životopisu má toto vzdělání:

- University DePaul , Chicago, USA – MBA

- Filozofická fakulta Univerzity Komenského, Bratislava - Věda o výtvarném umění a jazyky

Z toho zřejmo, že není jisté zda ještě zvládá trojčlenku. Technickým věcem patrně rozumí jako Hurvínek válce, tudíž její výroky nelze brát vážně. Ale nejspíš pozná obraz od Švabinského, když tam bude Mistr podepsán :-)

J. Zeman 3.3.2015 22:24

Krnáčová, to je taky

úroveň. :)

V. Kopta 3.3.2015 19:26

vodotěsný tunel

to bych chtěl vidět nějaký podzemní tunel o podobné délce který je vodotěsný...popřípadě jak dlouho po uvedení do provozu zůstal perfektně vodotěsný. vždyť už jen kondenzace to musí pěkně zavlažit (klimatizace má taky výpadky)

S. Vor 3.3.2015 19:53

Re: vodotěsný tunel

pokud je tam nějaký výškový rozdíl (Blanku jsem nikdy neviděl) částečně tomu odpomůže přirozené proudění vzduchu.Horší je,že ASI není dostatečný spád a větrání v těch diskutovaných kabelových šachtách-kolektorech,když jim tam zůstává ÚDAJNĚ stát voda.A to nemluvím o rozvodu a okolí  městské kanalizace nad,která určitě celkově je také zajímavá svou nepropustností po průtržích deště a povodnich,protože ono si to vždycky cestu najde.:-))

P. Papež 4.3.2015 9:12

Re: vodotěsný tunel

Viděl jste tunel Mrázovka? Jsou tam už 10 let v pohodě stejné kabely a voda nikde neteče.

K. Vyšata 3.3.2015 17:26

Paní Krnáčová se dost expresivně

vyjádřila k problému z hlediska laika. Pojmenovala asi souvislou řadu šlendriánství které provází celou stavbu od projektu po snad budoucí kolaudaci. A viníky, protože to nemohou být jen ti kteří udělali první chybu, ale i další kteří ji měli objevit a zarazit. Ano, musím souhlasit, že ten kdo začal je buď debil (a pak by měl jeho nadřízený jít do chládku že ho vůbec nějakou funkcí pověřil), nebo účastník nějakého mafiánského spolčení na vytahání peněz. Pro laiky, stavba takového díla je založena na přísném dodržování norem, které platí ve všech evropských státech a jsou výsledkem staletých zkušeností. Už teď by měla kriminálka začít jednat.

J. Bek 3.3.2015 17:18

Krnáčová svým prohlášením o blbcích a debilech,

jen přistoupila na hru Metrostavu, IDS a Pavla Béma, kteří si dojení Prahy ošetřili soustavou nevýhodných a nevypověditelných smluv.

J. Kos 3.3.2015 16:28

Ale, že se paní Krnáčová umí pěkně zubit !!!

Tak doufám, že najde pravého viníka a potom ho překousne. S úsměvem !

S. Vor 3.3.2015 16:35

Re: Ale, že se paní Krnáčová umí pěkně zubit !!!

je to zubatý vetřelec...:_)))

V. Hlisnikovská 3.3.2015 16:27

Konečně

Souhlasím s paní Krnáčovou. Dobrý odborník počítá s vlhkostí u takové stavby. Konečně to někdo řekl nahlas. Zrovna tak zvlněná dálnice u Ostravy. Pokud chce dodavatel nějaký nesmysl, má ho zhotovitel upozornit na rizika. Pokud dodavatel trvá na svém, zhotovitel má trvat na písemném potvrzení. Tak se předjede vleklým sporům.

S. Vor 3.3.2015 16:23

samé vzletné fráze,sebechvála na obou stranách

a skutek utek:-) Není to můj obor,ale na první dojem co je napsáno v tom článku by mělo být zřejmé,že tunel může být podle geologického průzkumu a zkušebního vrtu na typ podloží a nadloží (pokud se vůbec někdo obtěžoval tenkrát ten průzkum udělat)označen a navržen za vodotěsný jen tehdy,pokud je ražen do skály...viz.Vyšehradský tunýlek,který nejlépe tuto problematiku splňuje.Dávám v této souvislosti jako příměr Norsko...ano tam jsou jen ze starší doby stovky tunelů všech délek vyhloubeny podle projektu a výzkumu,který už tehdy vycházel z toho,že norské horniny jsou natolik pevné,kompaktní a pružné,že není třeba nějakých dalekosáhlých úprav a postupem doby ani oprav.Nemuseli se obtěžovat ani zpevňováním a izolací betonem.Ale to není váš případ.Praha většinou stojí na sedimentech,pískovcových hornin všeho možného stáří a něco málo na metamorf.břidlici a ještě tam máte řeku jako krá..takže ty průsaky po deštích se dostanou časem všude možná vám tam natekla voda i samospádem po dešti:-)))

P. Papež 4.3.2015 9:25

Re: samé vzletné fráze,sebechvála na obou stranách

Je vidět, že danému tématu vůbec nerozumíte, ale rád do všeho mluvíte. Beton není nikdy výztuhová konstrukce, ale nosná . Přečtěte si pár knížek pro střední stavební školu o izolaci podzemních děl a pak určitě takové hlouposti nenapíšete. Po vyražení tunelu v jakýchkoliv hydrologických podmínkách na torkretem ošetřené stěny se dává izolace, odpovídající podmínkám. Izolace se dokonale svaří a pak se udělá armatura. Zde dochází často k technologické nekázni a propíchnutí izolace. To se musí ohlídat (v tomto případě technici Metrostavu a dozory stavby z IDS) a každé porušení izolace opravit. Pak dojde k betonáži profilu. Beton může být jakkoliv silný, když je špatně udělaná izolace, tak jsou průsaky do tunelu. A to je tento případ. Projektanti za to rozhodně nemohou, je to věc dodavatele, který má dlouhé prsty a zatím mu vše prochází (propady kvůli nedostatečné výztuži, předražený most, nyní vady izolace)

V. Kusý 3.3.2015 15:50

Paní Krnáčová poněkud zůžila výběr,

ale v principu má pravdu.Totiž, pokud to nejsou debilové, tak to jsou už jen zloději.Jiný výklad tahle věc nedovoluje.

R. Doubravský 3.3.2015 16:12

Re: Paní Krnáčová poněkud zůžila výběr,

Zloděj bude jinde, "debilové" tunel projektovali jako vodotěsný. Postavilo se to ale jinak, stavební dozor zjevně neprotestoval.

V. Kusý 3.3.2015 16:37

Re: Paní Krnáčová poněkud zůžila výběr,

Máte jistě pravdu, ale odporuje to nějak mému tvrzení? Stavební dozor, který nedozoruje, je buď blbec, nebo zloděj.Protože nechá postavit něco, co je za ty peníze nefunkční.

R. Doubravský 5.3.2015 20:25

S tím souhlasím, narážel jsem na to, že paní Krnáčová označila za debila právě projektanta.

Premium

Do dvou let se ukáže neudržitelnost elektroaut, říká bývalý šéf Škoda Auto

Vratislav Kulhánek v lednu 2020 | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Vadili jsme hlavně značce Volkswagen, když jsme postavili Octavii proti Golfu, říká v rozhovoru pro LN Vratislav...

Premium

Parkování zadarmo díky fíglu. Stačí si připlatit za vlastní espézetku

Parkuj na modré | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Češi parkující v centru Prahy na takzvaných modrých zónách zkoušejí fígl, jak nezaplatit za parkovné svého auta ani...

Premium

Proč vyhraje vodík. Vynálezce Tůma má o budoucnosti automobilů jasno

Popularizátor vědy, novinář a pedagog Jan Tůma vynalezl v 60. letech výukový... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Už před dvaceti lety se projel vodíkovým autem, kterým chtějí Japonci na letošní olympiádě v Tokiu propagovat...