Úterý 7. dubna 2020svátek má Heřman, Hermína 18 °C jasno Předplatné LN
Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Starý 26.3.2020 11:47

VW a ostatní německé automobilky zavřely fabriky včetně svých zahraničních filiálek prostě proto, že se jim nevyplatilo vyrábět na sklad. Nebylo to žádné nařízení státu, bylo to pouze jejich rozhodnutí, kterým pouze chránily své zisky. To je případ i "naší" Škody Auto.

Nic se nestaraly, co bude s jejich subdodavateli. A teď budou ještě chtít, aby jim na mzdy jejich zaměstnanců přispívaly vlády zemí, kde mají filiálky.

Je to od nich sice nemorální a sprosté, ale oni vědí, že jinou možnost česká vláda nemá. Teď se totiž hraje o to v jakém pořadí se bude rozjíždět výroba v jednotlivých zahraničních filiákách...


Premium

KOMENTÁŘ: Po dvou měsících přijde rozvrat. Nečekejme na pomoc, konejme!

Karanténní prázdniny může ekonomika státu vydržet měsíc. Po dvouměsíčním... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Karanténní prázdniny může ekonomika státu vydržet měsíc. Po dvouměsíčním výpadku už hrozí naprostý rozvrat výroby,...

Premium

Španělská nepoučitelnost. Proč zde koronavirus řádí jako v Itálii nebo Číně

Španělští zdravotníci přiváží jednu z madridských seniorek do hotelu, ve kterém... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Dlouhé týdny Španělé sledovali, co se děje v Číně, Íránu a Itálii. Ale nepoučili se. Laxní politici opakují stejné...

Premium

Storno přijde draho, Češi nechají cestovkám desetitisíce za ­propadlé zájezdy

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Přijít o desítky tisíc za neuskutečněné zájezdy je problém, se kterým se potýká řada českých klientů cestovních...