Diskuse k článku: Jak navázat na Blanku? Praha se kloní k dalšímu tunelu, říká ředitel Institutu plánování

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 7
  • Poslední: 8.6.2017 22:05
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
P. Hájek 8.6.2017 10:48

Jsem pro tunel Vlasta, čím dříve tím lépe!

R. Tichý 8.6.2017 22:05

Jsem pro likvidaci sdruzeni Automat. Jsou to samozvani meststi skudci. Odstrihnout je od dotaci, nebavit se s nimi jako s nedilnou soucasti spravnich organu.

V. Kotas 8.6.2017 6:31

Pražský okruh měl být už 15let v provozu a na něj navazující komunikace, jak no města, tak do Středočeského kraje taktéž. A v dnešní době mohly být uváděny do provozu další silniční stavby, zmíněný tunel, most na plavení komoře na Podbabě, atd. Nějaká EAI, na to neměla mít vliv, stejně je to jenom vysávání peněz.

I. Veselý 8.6.2017 10:43

Strašně dlouho se okruh a jiné dopravní (hlavně silniční) stavby neřešily na čemž nemá vinu jen čtyřicet let předchozího režimu, ale i dalších skoro dvacet osm let. Žádná EIA se dříve řešit nemusela, jen ty stavby by nebyly tak současné co se týká vybavení a možná i kapacity. Ale stálý by a sloužily.

A pokud se něco postaví, např. pražský vnější okruh, tedy jeho část, tak se napojení na město i okolí nedodělá (já znám uzavřené sjezdy na Komořanskou a mezi Písnicí a Dolními Břežany).

V. Školník 7.6.2017 21:40

EIA je snad o dopadech na životní prostředí, jak může stavba vnitřního okruhu být závislá na dostavbě vnějšího okruhu? Vím že jedno bez druhého může klidně existovat a být nezávislé na sobě. Takže nechápu kdo tu EIA schvaluje a dává do ní takové hloupé podmínky. Tunel Blanka má být už zkolaudován a né pořád být ve zkušebním provozu.

I. Spálený 7.6.2017 19:12

Postavení tunelu je možné, ale protože má zelené razítko EIA, musí mu předcházet zavedení zdanění dopravy v Praze. A to přesto, že právě vnitřní okruh má dopravní zatížení centra snížit. Zajímavé je také nutné zavedení nízko emisní zóny. Doufám, že pak celá vláda bude muset jezdit na jednání na koloběžce, protože některá elektrická vozítka už Praha plošně zakázala. A až pojede běžný jouda občan na úřady, bude muset nechat své staré auto už u Jihlavy, aby tam vrchnosti nesmrděl.

J. Cerny 7.6.2017 18:58

Takze napred levnejsi dual abychom za par let zjidtili, ze kapacita nestaci, a pak za drazsi peniz postavime planovane tunely. Podtrzeno: nakonec to bude stat 2x tolik, nekdo si vice namaze kapsu a danovy poplatnik zaplace nad vyhozenymi penezi....