Lidovky.cz
☰
zpátky na článek
<
1
/
X
>
Generální ředitel Českých drah Pavel Krtek
Autor:
ČTK
Železnice (ilustrační foto)
Ropid
Linku z Prahy do Berouna obsluhoval cyklohráček, který běžně vozí cestující na výlety.
Ropid
Lokomotiva řady 771, čmelák, která už na našich tratích není běžně k vidění.
Ropid
Na kolejích řádila i legendární bardotka, lokomotiva řady 749.
Ropid
Na trase Praha - Benešov vystřídal City Elephanty historický motorák zvaný ponorka.
Ropid
Linku z Prahy do Berouna obsluhoval cyklohráček, který běžně vozí cestující na výlety.
Ropid
Lokomotiva řady 750, legendární brejlovec.
Ropid
Lokomotiva řady 754, legendární brejlovec.
Ropid
Lokomotiva řady 754, legendární brejlovec.
Ropid
Lokomotiva řady 754, legendární brejlovec.
Ropid
Nezvyklou roli si vyzkoušela také lokomotiva řady 742 přezdívaná kocour.
Ropid
Na trase Praha - Benešov vystřídal City Elephanty historický motorák zvaný ponorka.
Ropid
Provoz zachraňovaly také lokomotivy řady 714, někdy zvané veselá kráva.
Ropid
Motorák, často přezdívaný jako šukafon nebo skleník.
Ropid
Související články
Cenová válka na Slovensku: příchod Regiojetu srazil ceny na polovinu
Reportáž z ochromeného nádraží: v kupé mrzly zadky, lidé spali na lavičkách
Regiojet nedostal povolení provozovat na Slovensku autobusové linky
Hledal, hledal, ale už ho nenašel, říká o Žákově průkazu vlakvedoucí