Diskuse k článku: Konec čísel 51 až 59 u nočních tramvají. Ropid navrhuje linky 91 až 99

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 6
  • Poslední: 18.1.2017 9:00
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
R. Tichý 18.1.2017 9:00

A je vydelano, budou premie.

J. Novák 18.1.2017 4:17

Celkem v tom vidím logiku. A o Pražáky bych se nebál, ať už jsou konzervativní nebo pokrokoví, vesměs nejsou blbí, takže si určitě velice rychle na změnu zvyknou. To spíš mám strach o ty zastupitele, kteří se dovolávají svého konzervatizmu, aby problém s desorientací v linkách tramvají a autobusů nebyl hlavně jejich problém. Ale klid, páni zastupitelé, mohu vás ujistit, že na zastávkách po přečíslování budou jen nová čísla, takže vás ta stará plést nebudou.

K. Ševčík 17.1.2017 22:02

myslím si, že by se někdo konečně měl zamyslet nad existencí tohoto úřadu, když nedokáže udělat změny s perspektivou alespoň na 10 let,jak bývalo dříve dobrým zvykem. Nechci připomínat vední tratí,které fungovalo od 1. republiky až dlouhou dobu po válce.

D. Stirský 17.1.2017 20:44

Připomíná to Švejka: ....toho je 4-2-6-8. Není také příliš namáhavé, když se to udelá ješte jinak, pomocí násobení a delení. To se dojde taky k takovýmu výsledku. 'Pamatujte si,' povídal ten trat'mistr, 'že 2krát 42 je 84. Rok má 12 mesíců. Vodečte se tedy 12 vod 84 a zbývá vám 72, od toho ješte dvanáct mesíců, to je 60, máme tedy už jistou šestku, a nulu škrtneme. Tedy víme 42, 68, 4. Když jsme škrtli nulu, škrtneme i tu čtyřku vzadu a máme velice klidne zase 4268, číslo lokomotivy, která patří do depot v Lysý nad Labem. Taky, jak říkám, s tím delením je to lehké. Vypočítáme si koeficient podle celního tarifu.' Snad vám není špatne, pane feldvébl? Jestli chcete, tak já začnu třebas s 'General de charge! Fertig! Hoch an! Feuer!' Hrome! Nemel nás pan hejtman posílat na slunce! Musím pro nosítka." ...

Když přišel lékař, tak konstatoval, že je to bud' úžeh sluneční, nebo akutní zánet mozkových blan.

G. Woltmann 17.1.2017 19:53

jaký to má význam? cestujícím je rozhodně jedno, zda pojedou 51 či 91, hlavně aby dojeli do cíle. Gustavo Woltmann

J. Kohout 17.1.2017 19:24

Ropid vyvíjí takovou náročnou činnost - přečíslování tramvají je určitě důležité. Náročná a těžká pracovní činnost za pár mizerných miliónů.

Najdete na Lidovky.cz