Diskuse k článku: Norové chtějí po Boeingu peníze. ‚Fakturu vystavíme těm, kteří letadlo postavili‘

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 6
  • Poslední: 13.3.2019 20:06
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
P. Bárta 13.3.2019 20:03

Trochu norsky nesmysly. Kanadský WESTJET je provozuje už rok a půl s tím, že každý z letounů se točí na linkách několikrát denně ) pokud by ukázaly na podobné problémy jako v případě letu Lion air nebo jiné vady ohrožující bezpečnost, tak je odstaví sami od sebe a nebudou čekat na vyjádření FAA. Bylo by dobré připomenout, že podobné problémy měl i nástup typu A320, kde došlo vinou pro piloty tehdy neznámého systému ovládání počítačem k několika nehodám a vyšetřování první nehody bylo komplikováno zásahy zaměstnanců firmy Airbus , dokonce pokusy o falsovani dukazu. B737M je oproti A320 jeste stale klasicky ero. Uvidime , co v Nemecku odectou ze skrinek

P. Bureš 13.3.2019 18:57

Spíš jim, milí Norové, ukradněte děti, to zabírá.

K. Jež 13.3.2019 17:19

Není problém výrobce, že nějaká agentura zakázala s tím lítat.

K. Jakubec 13.3.2019 18:21

To jsem si taky myslel . Jenže po přečtení článku na Technetu už jsem na pochybách . Ono to vypadá možná na konstrukční chybu . Ten vyrovnávací systém tam nebyl navíc pro bezpečnost , ale z nouze pro vyvážení jinak hodně nestabilního letadla po osazení jinými motory.... zjednodušeně.

H. James 13.3.2019 18:30

V tom případě by se měly k žalobě připojit všechny aerolinky, které ten vadný výrobek používají.

P. Bárta 13.3.2019 20:06

Pokud, tak chybu softwaru. Jde spis o to, jak jsou piloti cviceni na na tu novou software nastavbu, protoze tihle podtihlo kdysi i A320. Ovsem bez hysterie

Najdete na Lidovky.cz