Diskuse k článku: O ČSA projevila zájem i Air-France

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 13
  • Poslední: 25.2.2009 15:31
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
25.2.2009 14:07

O ČSA projevili ........

No co na to říct?! Snad jen to, že češi jsou prodejné děvky !!!!!!;-€

25.2.2009 13:42

Uz tu jednou byli.

Air-France uz jednou melo majetkovy podil v CSA a byly z toho jen velke straty az nakonec za velke penize se odloucili od francouzu.

25.2.2009 15:31

Re: Uz tu jednou byli.

Doufam ,ze se na ne vyse/rete>->-

25.2.2009 11:58

To je teda bida, kde pak je zbytek majetku CSA

200 milionu eur to je dnes asi 260 milionu dolaru, a to je sotva cena jednoho velkeho dopravniho letadla. Boeing B 747 ma udavanou cenu / bez slevy / 235 az 308 milionu dolaru , B 777 je od 200 do 250 , a ten novy Airbus A 380, super-jumbo , ten je urcite hodne pres 300 milionu dolaru.

Predpokladam ze pred 20 lety , pred listopadem 1989 CSA svoje letadla vetsinou vlastnily , mely hlavne ruske Tupolevy a Iljusiny.

Dnes maji CSA ve stavu asi 50 letadel . Podle nabizene kupni ceny za cele CSA , 200 milionu eur je jasne, ze CSA nevlastni sva letadla. To znamena , ze nekdo prosustroval cely letadlovy park CSA, 50 letadel, To znamena, ze CSA maji nyni letadla vyrentovana, a pokud nejaka letadla vlastni, tak si uz proti nim vypujcily penize, ktere uz se asi take vyparily. Takze je to jako u snedeneho kramu. Dokonce je mozne, ze je uz cela firma prozrana, ze ddluzi vice , nez jako ma hodnotu, a ze kupujici ma zajem na jmenu, na znacce, ci na prostoracha pozici kterou CSA maji v Ruzyni.

Vyparily se tak vysledky prace nekolika ganeraci zamestnancu CSA, nekdy od roku 1925, kdy byla firma otevrena. Pri tom CSA mely cela desetileti monopol na vnitrostatni dopravu, jsou situovany v turisty oblibenem meste, ve stredu Evropy a presto se prodavaji za zlomek toho, za kolik by se prodavat mely.

25.2.2009 11:26

Francouzi i Němci ano.

Rusové ne! Už ukázali co umí v plynu, není třeba ještě ukazovat, co umí v letecké dopravě! Rv

25.2.2009 11:27

Re: Francouzi i Němci ano.

Rusové to včera vzdali.

25.2.2009 11:17

nechápu...

Už zase?

25.2.2009 10:51

dobrá zpráva

AF/KLM by byl dobrým partnerem. Ale ještě lepší zpráva je, že to ruský Aeroflot odpískal.R^>- Více na www.letectvi.cz

25.2.2009 10:55

Re: dobrá zpráva

Air France? To už tu jednou bylo... Radši Lufthansu.

25.2.2009 11:05

Re: dobrá zpráva

To není dobré ze strategických důvodů. Lufthansa koupila Austrian Airlines a tím získala základnu ve Vídni.  Praha a ČSA by se tak staly bezvýznamnými dodavately cestujících do Vídně a Frankfurtu. Kdežto pro AF/KLM by to byla základna pro střední a východní Evropu.

25.2.2009 11:21

Re: dobrá zpráva

no tak budem dodavateli cestujících do Paříže nebo Amstru. Stejně už jsme. Ostatně mě v sobotu dodají do Paříže, letět s ČSA přes oceán bych si nelajsnul :-P

25.2.2009 11:27

Re: dobrá zpráva

To asi ano, ale hlavními dodavateli, nikoliv jen příštipkáři jako bychom byli u Lufthansy.

25.2.2009 11:21

Re: dobrá zpráva

to je pasé, lufťáci o ČSA nestojí