Diskuze
Obloha zůstane bez dronů. Doručování na jejich ‚křídlech‘ neumožňuje zákon
Děkujeme za pochopení.
Vlastnictví dronů a jejich provoz by mělo podléhat přísné kontrole. Je jen otázkou času než nějaký trouba sundá dronem letadlo.
J. Nový
"Takto vybavený dron lze považovat za velmi bezpečný, ale samozřejmě vždy je mizivá šance, že vše selže a stroj zkrátka spadne,
.
A to samé platí i o letadlech. Prostě jednou za čas nějaké spadne a následky jsou téměř vždy mnohem tragičtější, než kdyby spadl dron s balíčkem. Zakážeme proto letadla?
Letadla jsou zregulovaná od návrhů, přez výroby součástek, zkuššbní lety, certifikace až po požadavky na obsluhu a provoz.
Jak by asi dopadlo cenové srovnání doručování drony při obdobné regulaci a certifikacích?
P. Holecek
Dorucovani vzduchem je blbost, to vymysli magori, kteri o tom nevi nic, ale dorucovani potravin robotickymi voziky pozemni cestou je az zabavna blbost. To by kazde to vozitko muselo mit policejni doprovod jako ochranu pred zlodeji a vandaly.
J. Nový
Například deník Boston Globe již v roce 1865 napsal:
Dobře informovaní lidé vědí, že je nemožné přenášet hlas po drátech, a že kdyby to přeci jen bylo možné, nemělo by to žádný praktický užitek.
.
Když pak Alexander Graham Bell v roce 1976 přeci jen prokázal, že se lidský hlas dá po drátech přenášet, zbyl pochybovačům už jen dovětek „k ničemu to není“. A že si to myslelo hodně lidí, například:
Je to velký vynález, ale kdo by to mohl chtít využívat?" řekl tehdejší prezident USA Rutherford B. Hayes.
„Ten telefon má příliš mnoho nedostatků, než aby mohl být považován za prostředek komunikace. Pro nás nemá absolutně žádný význam.“ (...) psalo se v roce 1876 v interním memorandu společnosti Western Union, zajišťující telegrafní spojení na celém Východním i Západním pobřeží USA.
Američané možná potřebují ten telefon, ale my máme dost poslíčků", řekl Sir William Preece, hlavní inženýr, British Post Office
..