Středa 5. srpna 2020svátek má Kristián 22 °C polojasno Předplatné LN

Diskuse k článku: Parkovací agonie na kraji Prahy: Středočeši můžou jezdit z P+R autobusem, míní starosta

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 15
  • Poslední: 8.2.2017 20:09
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Pražák 8.2.2017 20:09

Nemohu se zbavit dojmu, že nedostatek parkovacích míst na P+R je záměrný. Umožnil provozování miliardového byznysu s placeným parkováním. Možná až se zaplatí investice do zón, tak začnou něco dělat. Již dávno mají v územním plánu určená místa pro P+R, ale nic nedělají. Komu to prospívá si zodpovězte sami.

M. Konečný 19.1.2017 20:57

Lidé nebuďte takoví pesimisté. Politici přece řeší vaše problémy téměř okamžitě. To že bude v roce 2024 otevřeno P+R parkoviště o 1000 stáních je skvělá zpráva. Sice mohou nastat drobné překážky v podobě občanských iniciativ, ekoteroristů, EIA či změn územního plánu ve prospěch developerů. Ale to už jsou fakt drobnosti. Vytrvejme a těšme se na fotografii politiků, kteří budou v roce 2035 přestřihávat pásku.

D. Mateju 22.12.2016 15:41

Tak jen houst a vetsi kapky! Treba priste volici soucasnych stran na radnici P6 zapoji mozek a zvoli si nekoho jineho nez regulatory zivoty, etatisty a neomarxisty.

J. Lepka 22.12.2016 17:45

Obávám se, že se svou představou jen rozšíříte řady zklamaných optimistů. Vkládat naději v elektorát, který si vybral buď Zemana nebo zůstat doma, dtto Babiše nebo zůstat doma je až naivní. Rád bych se mýlil, ale schopnost pochopit a přeložit si nereálné sliby politiků, je zatím u nás v plenkách.

B. Rameš 22.12.2016 12:42

Mno, já v Tobrucké ulici pracuji, tak mohu s přehledem říci: to se fakt po.. kakali. Vždyť se tu nevyhnou dvě auta proti sobě.

E. Morava 22.12.2016 12:18

Budete se divit, ale já jsem příznivcem parkovacích zón. Bydlím na Praze 5, všechyn městské části kolem pětky si udělaly zóny a Praha 5 to odnášela. Nemám nic proti mimopražským, ale problém byl, když si u nás v neděli večer nechali auto, odjeli do podnájmů v částech města se zónami a místa se netočila. Teď se dá aspoň zaparkovat. Jistě - ideální stav by byla jedna zóna - Praha, ale už v tom frčí moc peněz. Jo - a napadlo vás, proč byly tak hysterické články o zónách na Praze 5 v novinách? Páni novináři, Lidovky, Idnes a další tam mají sídla a tohle je muselo rozrušit, že budou jezdit někde ze Zličína autobusem.

J. Lepka 22.12.2016 17:38

V neděli večer nechali auto u vás před barákem a odjeli do podnájmů. To jste vyčetl kde, prosím. Větší chujovinu jsem už dlouho nečetl.

Jo a teď, po zavedení parkovacích zón se místa točí ???

E. Morava 22.12.2016 22:09

Ano, točí. Já tam viděl stát stále stejná auta od neděle, případně od pondělí do pátku odpo, čiré zachycení reality, to se nečte, dobrý muži, to se vidí. Buďte tak laskav, když už máte slovník cikána z Chanova a vysvětlete mi, proč chujovina?

J. Lepka 22.12.2016 10:37

Milý autore, nazývejte věci pravými jmény . Pokud tvrdíte, že :" I kvůli tomu si tamní radní od října vyprosili parkovací zóny, které za poplatek zajišťují místa autům především místních lidí.."

obávám se o relevantnost vašich informací, diplomaticky řečeno pochybuji o pravdomluvnosti vašich zdrojů a co je nejhorší, vy to musíte vědět také, neboť už jen fakt, že parkovacích karet bylo prodáno cca o 30% víc, než je parkovacích míst + nesmyslně předražené parkování na smíšených zónách, ergo praktická nemožnost využít mimo parkovací ( čti noční ) čas pro živnostníky, opraváře, ale i návštěvy jen a pouze usvědčuje zastupitele nejen z nekompetentnosti, ale hlavně za základního nepochopení jejich fungování na radnici. Oni tam nebyli zvoleni k aplikaci principu "po nás potopa".

J. Horák 22.12.2016 9:58

Každý středočech říká že by nikdy nemohl v Praze bydlet, ale každý tam bude každý den jezdit.

P. Skokan 22.12.2016 13:24

Ja jsem v Praze bydlel a mohl bych v ni bydlet. Ale problem je ze Praha nesplnuje (v rozumne cenove relaci) moji predstavu o bydleni hlavne z hlediska cistoty ovzdusi, zelene a celkove pohody. Proto uz 20 let bydlim kousek od Prahy. Takze ty duvody jsou ruznorode. V centru jsem do 30-40 minut kdyz potrebuji... S parkovanim problem nemam protoze jezdim pred spickou brzo rano na kraj Prahy a pokracuji MHD. Jsem vzorovy "stredocech" - nezpusobuji zacpy, pouzivam MHD a na Prahu nejak nenadavam.... Jen holt nemam 30 milionu na vilu na orechovce :-).... a stejne v Praze klid uplne neni ani na Orechovce - ten background noise je proste vsudypritomny... to clovek pochopi az mimo Prahu.

R. Dubravský 22.12.2016 8:38

Pětadvacet let političtí zločinci uráželi občany kecy o jejich neochotě dojíždět nebo se stěhovat za prací. Co udělali pro to, aby to bylo možné?

Pětadvacet let političtí zločinci usilovali o to, aby neexistovala jiná práce než v Praze. Teď se naoko diví, že se jim to podařilo.

Pětadvacet let političtí zločinci omezovali, likvidovali a zdražovali veřejnou dopravu. Teď se naoko diví, že lidé musí cestovat za svými povinnostmi vlastními auty.

F. Doušek 22.12.2016 9:31

A k tomu ještě ty "občanské" iniciativy....

Kurňa, bydlím ve městě, tak je jasné, že po městské ulici budou jezdit auta.

P. Jordán 22.12.2016 10:02

Asi narážíte na odpor místních v Tobrucké, pravděpodobně tu lokalitu neznáte. Již dnes je tam málo parkovacích míst, hledá se težko místo k parkování. Z volného parkoviště se kdysi udělalo placené. Pravděpodobně byznys pro nějaké kamarády. Ale je tak drahé, že o něj skoro nebyl zájem, vždy zelo prázdnotou. A pokud z toho placeného udělají P+R, musí výrazně omezit parkování v příjezdové ulici. Je to slepá ulice, dnes se tam protijedoucí auta nevejdou. Místo aby místním pomohli a uvolnili jim ohrazené placené parkoviště, ještě jim uberou to málo, co k dispozici měli.

J. Lepka 22.12.2016 10:27

Parkovacích míst je málo na každém socialistickém sídlišti. Inženýři lidských duší si nedokázali představit ani auto v každé rodině, neřkuli dvě a leckdy i tři. A poněvadž na radnicích dodnes sedí pohrobci tehdejších myslitelů, je situace taková, jaká je. A že současným satrapům nejde o nic jiného než o prachy, dokazuje m.j. i snaha zpoplatnit parkování + sázka na závist ostatních. Jak jinak si totiž vysvětlit progresívní nárůst za druhé a další auto, to spolu se zdražením aut živnostníkům spolehlivě umrtví celou oblast. To bude překvapení, až se firmy začnou stěhovat jinam ( a tam také platit daně), jenže to už bude tahle parta neumětelů zase zahřívat jiné protekční židle.

Jinak mi to řešení v Tobrucké připomíná středověkou medicínu: " Pijavice jsem mu nasadil, baňky přiložil, ještě mu akorát můžu pustit žilou..."

Tajemství zlatých adres. Pražská vila za půl miliardy je na prodej

Vila Na Zátorce 13 (Praha, 26. července 2020) | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Mohutná, ale v rámci okolní zástavby celkem nenápadná cihlová stavba v srdci diplomatické čtvrti pražské Bubenče je...

Kůže je zrcadlem vnitřních chorob, říká lékař. Jaké nemoci může ukázat?

Petr Arenberger, kožní lékař a ředitel Fakultní nemocnice Královské Vinohrady | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Vyrážka s pupínky, puchýřky i problémová pigmentová znaménka dokážou pěkně znepříjemnit život, ale mohou být také...

Jak se dělá byznys za miliardy. Agent Paska o přestupu Součka i dalších

Pavel Paska | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Jak se zrodil rekordní přestup záložníka Součka do Anglie? Kam asi tak půjde střelec Schick? Co očekává od zázračného...