Diskuze
Polovina silnic se v Česku staví zbytečně. Evropa si dotace rozmyslí
Děkujeme za pochopení.
jos.kalasek
Učme se od Poláků
Opravdu nevím, cose máme učit?! Snad to, že jsou Poláci ve výstavbě dálnic ještě méně aktivní než my nebo jejich "výkon" , kdy se při napojení dálnic minuli asi jen o pět kilometrů !!! Nemám rád zbytečné vyhazování peněz ale v mnoha případech nejlacinější neznamená také nejlepší ! JK
Radek
Méně důležitá část mezi Táborem a Budějovicemi?
Méně důležitá část mezi Táborem a Budějovicemi? Tohle může napsat jen blbec, který sedí stovky kilometrů daleko a neví o co jde. Právě Mezi Táborem a Veselím jde o nejhorší část celé silnice z ČB do Prahy. Částečně se to vyřešilo rekonstrukcí Tábora, ale jen částečně. Projet Planou a Soběslaví je utrpení.
Stev
Rozestavěné dálnice se nikdy nedokončí.
Dopadne to jako s dálnicemi, započatými za Hitlera. Už nyní je Česko předlužené, a nejbližších 30 let bude jen stěží splácet úroky. Na dostavění dálnic po tuto dobu nebudou zdroje.
Qakk
Základ nesmyslu
Základ nesmyslu je stáhnout veškerou vnitrostátní dopravu do prahy a pak jí zase z Prahy odvézt. To věděl už Baťa, viz " Republika pro 80 milionů..." A ceny??? Jestliže je na dvou kilometrech 17 mostů, viz Ohrazenice.Turnov a betonové a skleněné koryto na jeřmanickém kopci ( na základě požadavků???), tak nemůže stát kilometr dálnice méně.
Mejla
Jsou to pračky peněz pro úředníky a jejich kámoše, vždyť se
stačí podívat i na nesmylsné anebo zbytečně komplikované nadjezdy a podjezdy. Viz např. Synerův obchvat České Lípy odnikud nikam.
FILIP70
Tak si to budeme muset zaplatit sami
Musime si pomoci sami a zaplatit to ze sveho. R4 se stavi, protoze ekoteroristi zablokovali stavbu D3. Ja sam jezdim do Budejic pres Pisek a ne pres Tabor. Jednoznacne rychlejsi varianta. D3 se stavi tam, kde to priprava takove stavby umoznuje. D3 proto postupuje pomalu, protoze se neda stavet z Prahy (a asi to jeste dlouho nepujde). R6 je potreba. Take me trosku stve, ze se stavi prevazne za Varama, ale take zde se povedlo vykoupit pozemky a pripravit stavbu az tam. myslim, ze sjednocena Evropa nam pak pozehna, az se propoji a ozivi prihranicni regiony. A ten, kdo tam nema praci velmi uvita, bude-li rychle mobilni do Nemecka i do Cech. Tahle kritika mi trochu zavani centralismem. Nestavme u Chebu a Sokolova, stavme v Praze, Brne, Ostrave (nebo v Bruselu?). A ten, kdo zkusil tour de kamion pres Revnicov, Krusovice, Krupou, Lubenec apod. vi, ze kdyz se pred vami objevi plachta kamionu, je prohrano anebo zbyvaji velmi riskantni predjizdeci manevry ve vyjetych kolejich, ktere se po oprave silnice objevi zahy znovu. A R7 je podobny pripad jako R4 kdyz jedete at uz do Varu nebo Mostu, Litvinova, Biliny, Usti ci Teplic. Absence D8 je citelna a trvale kolony pres Ceske Stredohori, ucpany prijezd do Teplic ci paralyzovany minikruhac pred Teplicemi je vysledek boje ekoteroristu za zhorsene zivotni prostredi obyvatel dotcenych obci. A pokracovani R7 za Chomutovem smerem k Hore Sv. Sebestiana? Rozhodne plus a potreba pro obyvatele severoceskeho regionu, kde je o praci nouze a R7 a s ni rychla doprava z Chomutova a Loun tomuto regionu muze jen pomoci.... Nutnosti je dodelat spojeni ostravska a s tim souvisejici R35 a D11 pres Hradec a Olomouc a napojeni Zlina na ceskou dalnicni sit. A nebo se nas Evropa boji, ze bychom se moc vzmohli, kdybychom meli stejne hustou dalnicni sit jako Nemecko, Italie ci Francie?
Stev
Kecy
Ještě jednou si přečti, jaké blbosti tady dáváš do placu. Největšími teroristy jsou netolerantní lidé, kteří mají v hlavě místo mozku piliny.
ADAM
dálnice se staví a rozšiřují zbytečně - když zastaví
tyhle megastavby , hned vyrovnají rozpočet! Ty krámy, co převáží sem a tam naprosto zbytečně ( kdo víte,kde prodávají znojemské okurky?) by měli hodit na skládky. Toho žrádla co se vozí z Německa, jsou plnéí supermarkety - přitom my jsme v perníku, oplatkách , alei mléku a masu atd soběstační. Ale Lidl, Albert, Penny atd. mají politické zadání prodávat u nás srágory,které Němci nechtějí
advista
Re: dálnice se staví a rozšiřují zbytečně - když zastaví
Kdo používá svůj vlastní mozek musí souhlasit s Adamem. Na tomto našem malém dvorku by banda prospěchářů nejraději všechno zastavěla, všichni by chtěli jezdit autem i do trafiky na rohu a životní prostředí dostává pěkně na frak. Pod heslem "vše pro člověka" si pod sebou podřezáváme tu pomyslnou větev.
submik
Rozmysli si Evropo, rozmysli
Evropa si měla hlavně rozmyslet, komu zadá studii. Protože závěry, jaké jsou uvedeny v článku, vymyslel hňup.
hoggarr
Kdo staví levněji nebo kdo dá víc?
Mají naše firmy vůbec konkurenci, která by je nutila stavět za rozumné ceny, nebo tam někde sedí žába na prameni? Proč ne levnější firmy ze sousedních států, ležících v blízkosti stavenišť, než česká firma , která leží stovky kilometrů dál?
Rejpal
Re: Kdo staví levněji nebo kdo dá víc?
Souhlas, nejen, že stavíme zbytečně, ale v nákladech na 1 km máme nejdražší dálnice v Evropě. Stranou nechávám již počáteční problematickou kvalitu dálnic. Je to byznys pro pár vyvolených. Vyšetřování do očí bijících lumpáren skončí rozhodnutím státního zástupce, že vše bylo košér / viz D 47 /. Füle moc dobře ví, proč v EU projevil zájem o problematiku dopravy.