Kritici webu upozorňují na velký výskyt chyb v prezentaci cen, které každé ráno doručovatelé opisují z totemů čerpacích stanic.
„Projekt nyní prochází revizí. V nejbližší době bude rozhodnuto, zda v něm budeme pokračovat, či jej ukončíme,“ uvedla bez dalších podrobností mluvčí České pošty Marta Selicharová.
ČTĚTE TAKÉ: |
Projekt Tankujlevněji.cz spustila pošta loni na jaře ve spolupráci s ministerstvem průmyslu a obchodu, které chtělo touto formou usnadnit řidičům vyhledávání nejnižších cen v Česku.
Stovky doručovatelů, kteří vyrážejí ráno se zásilkami pošty, opisují z pump v okolí do formulářů ručně ceny a posílají je na web. Kritici upozorňují, že se pošta zabývá činností, která jí nepřísluší a nevydělává.
Web má zhruba 20 tisíc unikátních návštěvníků za měsíc, pošta uvádí, že zájem se mění v závislosti na sezoně a provozu automobilové dopravy.
Marné hledání partnera
Od letošního jara hledala pošta partnera, kterému by provoz webu pronajala. Spekulovalo se například o vydavatelství Ringier, které vlastní motoristická média, jako je Svět motorů nebo Auto Tip. Hledání partnera však zatím nevedlo k úspěchu.
Ministerstvo průmyslu, jehož někdejší šéf Martin Kuba vznik cenového webu inicioval, považuje nadále projekt za potřebný.
„Za důležité pokládáme, aby informace poskytované zmiňovanou službou byly aktuální a objektivní. Lze konstatovat, že současná podoba portálu doznala významných zlepšení od doby, kdy s ním Česká pošta v roce 2013 přišla,“ reaguje ministerstvo průmyslu.