Diskuse k článku
Prahu a Ostravu propojila dálnice. Večer se otevře všem řidičům
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
Manfred-historik 25.11.2009 15:14Hitler stavel 1 km dalnic denne Cesko stavi dalnice moc pomalu a nekvalitne. Za doby nemeckeho kanclere Adolfa Hitlera , Nemecko stavelo 1 km dalnic denne, vcetne mostu a tunelu. Na stavbu nemeckych dalnic bylo zamestnano 250 tisic pracovniku (organization Todt). Nemecko za tak 6 let (1933 az 1939) postavilo zhruba 3500 km dalnic, vcetne mostu a tunelu. To je stavebni rekord ktery nebyl jeste prekonan ani Amerikou. |
![]() |
Vlasta 25.11.2009 23:36Ale kdepak, to stavěli židé, kteří na rozdíl od těch současných něco uměli. |
![]() |
jozka 25.11.2009 14:57udiveni ridici jsem zvedavy, jak se budou ridici divit, kdyz pojedou po D1 na Ostravu a u Kromerize sjedou na pretizenou silnici do Hulina a dal. to asi nebudou mit moc v lasce redaktory. aspon by bylo vhodne napsat do clanku, ze souvisla D1 je jeste otazkou budoucnosti. |
![]() |
zeměměřič 25.11.2009 14:59Re: udiveni ridici A nejdrsnější je, že takhle kvalitně se o tom informuje všude, akorát na ČT24 se zřejmě mrkli do mapy. |
![]() |
kampelicka 25.11.2009 15:16Re: udiveni ridici No ten usek ktery se mel dostavet podle google maps byl hodne dlouhej .. Jsem se divil ze na jedno otevreni takova dalka... Politicjke cachry s informovanim o dalnicich ... Bielorusove maji dalnici krizem pres republiku . Ale protoze jsou prorusti byla z google dalnice smazana. Ukrajina ze dne na den ma ale podle googlu paradni dalnicni sit ... Jestli je to ale pravda vi jen pan buh ... |
![]() |
kampelicka 25.11.2009 15:28faktem je Ctyr proude cesty by meli bejt znaceny jinak nez dalnice a normalni cesty+ cesty 1 tridy ... Zrovna tak dvou proude dalnice ... Kartografove to nejak nezvladaji .. Taky cest duvodu proc je krize... Neduverihodnost .... A zajimave ze nemci a grekove maji dvoupruhove dalnice ve velkem .. Proc se takove u nas nestavi ? |
![]() |
Milan 25.11.2009 23:13Re: faktem je ale zvládají! Na vojenských mapách (1:25000) se dá vyčíst i šířka a povrchkrajnice a vozovky, u lesů i druh porostu (smrk, modřín atd...), taky výška stromů...u podrobnější (1:10000) třeba taky materiál a výška plotu... chce to jen umět číst. Samozřejmě v autoatlasech s mapama 1:200000 tyto (pro daný účel zbytečné) podrobnosti už nenajdeme.... |
![]() |
Mgr. Milda 25.11.2009 14:47Jel jsem z jara po D1 a zlomil pružinu byl to úsek Jihlava- Brno. To je tankodrom, jenomže objet se to nedá. Zpět jsem jel v pohodě po polské straně až do Náchoda a pak královéhradeckou dálnicí, ta je supr. |
![]() |
kampelicka 25.11.2009 14:44nejen s prahou Ale i s celou evropou... |
![]() |
zeměměřič 25.11.2009 14:15Lidovky, opravte to. Prahu a Ostravu propojilY dálnice (D1, R46, R35, D1) |
![]() |
ondas 25.11.2009 14:03do ostravy po rychlostnich cela D1 bude prece hotova az nekolik let. ted se da prahy do ovy dostat po D1, pote z Vyskova po R46, od Olomouce po R35 a pote opet po novem useku D1. cili na clanek s nadpisem "Praha se spojila s Ostravou dalnici" si jeste pockame.. |
![]() |
zeměměřič 25.11.2009 14:10Re: do ostravy po rychlostnich R46 a R35 jsou víc dálnice, než leckterý A v Německu, ale máš pravdu. Titulek vypadá, jak kdyby už byla souvislá D1 mezi Prahou a Ostravou hotová. O dva příspěvky níž jsem na to taky upozorňoval. |
![]() |
Bývalý Pražák. 25.11.2009 13:52Přetížení D1 Myslím, že se nic na D1 nezmění. Z Ostravy se stejně jezdilo, přes D1 nejčastěji, je to nejrychlejší i když delší. Severem přes Hradec je cesta smrti. Když se postaví D11, není třeba D1 rozšiřovat mimo kritická místa. |
![]() |
zeměměřič 25.11.2009 14:00Re: Přetížení D1 Souhlas. Je nesmysl stavět D11 do Polska, stejně jako je nesmysl stavět mezi Hradcem a Olomoucí "jen" R35. Anebo ať jí aspoň stavěj jako D35. Parametry R jsou u nás lepší než leckterý dálnice i na západ od ČR (v Německu jsem několikrát najížděl na A dálnici přes stopku!) a kvůli autoatlasům a navigacím je to docela důležitý. Prostě kvalitní R (R10, obchvat Prahy,...) přejmenovat na D. |
![]() |
zeměměřič 25.11.2009 13:51Tak nevím, ale já bych to viděl spíš tak, že Prahu a Ostravu zatím propojilo několik dálnic a ne souvislá D1. D1 končí někde u Kroměříže, takže na Ostravu z ní musím odbočit u Vyškova na tu R "nevímkolik" a teprve od Lipníka nad Bečvou je to zas D1. Nebo se pletu? |
![]() |
Bývalý Pražák. 25.11.2009 13:56Re: Tak nevím, Pleteš se. Ve výškově se dálnice stáčí dnes na Olomouc a dále pokračuje na Lipník. Tu dálnici na Kroměříž si vymisleli Brňáci aby měli rychlejší cestu asi za slivovicí. Jsou důležitější trasy, třeba kritická je dostavba D11 |
![]() |
Bývalý Pražák. 25.11.2009 13:58Re: Tak nevím, Pardon, Brňáci tak myslí. |
![]() |
zeměměřič 25.11.2009 14:12Re: Tak nevím, Tak nepletu. Jel jsem tam naposled loni, takže jsem si to na mapách radši zkontroloval a mám pravdu. D1 pokračuje na východ a uhybá se na R46 a jede se na Olomouc a teprve od Lipníka se zas najíždí na D1. |
![]() |
Bývalý pražák 25.11.2009 14:34Re: Tak nevím, máš pravdu, ale proti R47, zejména Bělotín-Nový Jičín je Výškov-Olomouc-Lipník nebe a dudy. Nemá snad nikde průjezd městem s omezením. má charakter spíše dálnice až na odstavný pruh. |
![]() |
Ferda 25.11.2009 14:18Re: Tak nevím, Tak to zkus řeknout zlíňákům, že kroměřížská dálnice je na houby. Do pěti vteřin máš čtverky vidle v zádech. P.S. Nejsem zlíňák. |
![]() |
Bývalý pražák 25.11.2009 14:28Re: Tak nevím, ale slivovici na valašsku i slovácku dobrou "-)) |
![]() |
Milan 25.11.2009 23:06Re: Tak nevím, Z Vyškova do Olomouce to není plnohodnotná dálnice, myslím, že má užší střední pruh a nedostatečné odstavné pruhy, možná i menší radiusy a klopení zatáček (nižší návrhovou rychlost)... je to taková lepší čtyřproudovka.. Opravdická dálnice Vyškov - Lipník měla vést kolem vojenského letiště Přerov, snad je její součástí i úsek do Kroměříže.. Samozřejmě jezdit se po ní dá, stále je to lepší než bývávaly okresky.. |
![]() |
Bývalý Pražák. 25.11.2009 13:44Trocha znalosti zeměpisu a republiky Autor by se měl alespoň podívat na mapu. Jezdit z Bělotína do Ostravy přes Frýdek Místek je asi jako jezdit z Prahy do Boleslavi přes Pardubice. V Příboře se odbočuje přím na Ostravu. Je vidět, že pro Pražáka Ostrava začíná za Opavou a končí v Těšíně .Bývalý Pražák. |
![]() |
h. 25.11.2009 14:17Re: Trocha znalosti zeměpisu a republiky az na to,ze pres fm je to kolikrat rychtejsi a delsi o cca 10 km,takze meles nesmysly! |
![]() |
Bývalý pražák 25.11.2009 14:49Re: Trocha znalosti zeměpisu a republiky Příbor-Ostrava 18 km, Příbor-FM-Ostrava 37 km |
![]() |
Lída 25.11.2009 13:01Jste prasata, diskutující Vy, diskutující jste prasata, která jenom stále někoho urážejí. Jste dobytci! |
![]() |
Předseda 25.11.2009 13:07Re: Jste prasata, diskutující :-) |
![]() |
jensen 25.11.2009 13:09Re: Jste prasata, diskutující já žádné urážky nevidím slečno......Spíše urážíte diskutující vy..... Noblesa je to, co vám schází..... |
![]() |
MLOK 25.11.2009 13:51Re: Jste prasata, diskutující Co jste se Lído tak rozběsnila? Trochu se zamyslete, než příště vyslovíte svůj jednoduchý a jednoznačný soud! Dálnice se u nás staví OPRAVDU! VELMI DRAZE! Nedivte se proto rozhořčení těch, kteří jsou nuceni to financovat (to je nás všech). Jistě by se našly i stejně kvalitní, ale levněji pracující firmy. Nebo Vám připadají německé dálnice méně kvalitní než naše? Či snad dokonce Vaše rozhořčení pramení z faktu, že jste sama zaměstnaná u "Staveb silnic a železnic" a někdo Vám šlápnul na kuří oko? P.S. - Pokud byste se rozhodla mě také titulovat, tak nejsem prase - jsem mlok :-)) |
![]() |
LENIN 25.11.2009 13:53Re: Jste prasata, diskutující POTŘEBUJEŠ ASI,ORGASMUS....jde Ti to na palicu.. |