Diskuse k článku: Uzemnění nás stojí miliony denně, budeme rušit lety. Boeing musí škody řešit, zlobí se Šimáně

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 24
  • Poslední: 21.3.2019 8:14
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
L. Písařík 21.3.2019 8:14

U toho typu letadla se jednalo o několik stovek startů denně. K tomu počtu startů jsou havarie nějakým promilem. Pochopitelně, že i kdyby zahynul jen jediný člověk, je to tragedie. Ale k počtu startu jsou dvě nehody dost problematické, kdyby byla chyba v sofware, myslím, že by se projevila mnohem častěji, vypadá to spíše jako neadekvátní zásah posádky do zřejmě automatického řízení průběhu startu - tak se mi to jeví za použití logiky. Mohlo taky zanít z jiného přístroje varování před příliš velkým úhlem a nebezpečím ztráty rychlosti a tím i vztlaku, což by mohlo způsobit zásah posádky do řízení - viz poloha výškových kormidel v troskách. Nezbývá než vyčkat a pan Šimáně by si měl vyslechnou vlastní piloty, tam by nejlépe zjistil, jak start probíhá.

M. Wiener 14.3.2019 19:25

Pokud vim, duvod obou havarii je dosud nezjisteny. Bylo-li duvodem letadlo pres to, ze bylo udrzovane podle predpisu Boeingu, tato spolecnost je za skody zodpovedna. Pokud jde o nedostatecny vycvik pilotu, aby nakupujici spolecnosti usetrily penize, pak za to mohou individualni spolecnosti.

P. Krejci 14.3.2019 17:40

Tak Šimáně se zlobí? A co ty hromady turistů, kteří jsou díky dealu většiny cestovek se Smartwings, vystaveni na pospas právě této totálně nespolehlivé, arogantní společnosti, pro kterou je evidentně cestující jen kus lejna!!

J. Černý 14.3.2019 18:30

Lépe bych to nenapsal !!Absolutní souhlas ! Naví víme dobře co stálo za likvidací ČSA !!

J. Nový 17.3.2019 19:00

to ví přece každý.....přece lampasák Luftjarda.

J. Maicel 14.3.2019 16:19

"Smartwingsem na dovolenou " - to znám, americkej mladej pilot jak jsme letěli z Egypta do Ostravy, se staral jen o obveselení letušek, nic proti tomu -aby si zašpásoval, nejsem puritán.... Ale jak s 737 "mrskl" o zem, to bylo na to zajít do kokpitu a dát mu pár facek... Dráha je tu dlouhá i na Ruslana, koukám a on po 1,5 kiláku je kolama 8 metrů nad dráhou, samo mu to došlo že i ty 4 kiláky by mu nevyšly tak snížil tah motorů a letadlo prostě "spadlo", fakt heroickej výkon - počasí slunečno, poledne, vítr tak do 3m/s prostě ideální podmínky. Být majitelem letadla tak takový seladony peru na pracák - jen dobíjí podvozek svou neschopností...

A. Devátý 14.3.2019 16:10

Koupí šrot a nyní prskají.

H. James 14.3.2019 13:18

Měli si koupit normální, vyzkoušená, spolehlivá letadla.

Ne každá moderninzace je k lepšímu.

J. Lepka 14.3.2019 14:30

Vidím, že jste znalec, popište jaká by to měla být.

M. Lucky 14.3.2019 17:34

Tech znalcu je zde plno. Jeden chytrejsi nez ten druhy.

J. Kotala 14.3.2019 12:52

Gangsteři z USA se na vás vybodnout.

J. Troník 14.3.2019 12:41

Uzemni se stozar, ale letadlo ?

K. Horák 14.3.2019 12:22

Šimáně a co lidské životy ? Prachy nade vše.

E. Derat 14.3.2019 12:58

To je záležitost firmy Boeing, aby uhradila ztráty dopravcům, které zapříčinil jejich chybný výrobek. Pan Šimáně, a všichni ostatní přece nezkrachují pro švajnerajn Boeingu. Lidské životy ohrozil Boeing, nikoliv pan Šimáně.

J. Lepka 14.3.2019 14:34

A letka MV už neexistuje, aby si od ní půjčil TU 154. (mimochodem, tohle éro mělo za dobu existence 39, slovy třicet devět, fatálních nehod)

E. Derat 14.3.2019 12:22

Proboha který blbec přišel na ten termín "uzemnění". Včera to bylo tak napsáno i na Novinkách. Je neuvěřitelné jaké bláboly se dnes v češtině používájí.

J. Jurax 14.3.2019 13:14

Ale kuš - zmíněný termín je pro popisovanou situaci běžně užívaný výraz. V letecké mluvě termínus technicus.

P. Stepanek 14.3.2019 14:09

V US byly 737 to ground, v EU suspend. Tak si vyberte.

J. Jurax 14.3.2019 15:09

A v češtině v ČR uzemněny. No a? Proč bych si měl vybirat z cizojazyčných výrazů?

M. Dvořák 14.3.2019 12:14

Škoda že v článku není ani slovo o příčině problémů.

J. Konečný 14.3.2019 11:18

Létající americká rakev. Tak se Boeingu začalo přezdívat. Jenom blázen by do tohoto zfušovaného a smrtelně nebezpečného amerického šrotu vlezl.

J. Jurax 14.3.2019 13:15

Létáte často?

J. Lepka 14.3.2019 14:29

Jenom o sabatu a na koštěti...

I. Kazimour 14.3.2019 10:59

Obrázek 6 není MAX 8

Najdete na Lidovky.cz