Diskuse k článku: TEST: Proti naftě za půlku. Nová Octavia na zemní plyn jezdí za korunu a 10 haléřů na kilometr

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 6
  • Poslední: 9.8. 2019 5:48
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
R. Markvart 3.8.2019 10:57

Očistěte ty vstupní náklady od spotřebních daní z jedné strany a od různých úlev a dotací z druhé strany a pak teprve hodnoťte co je jak ekonomicky náročné a co je tedy výhodnější.

T. Brabec 2.8.2019 23:26

Podle mě má tohle auto smysl u podnikových flotil, kde není problém postavit podnikovou plničku nebo mít plničku poblíž. Pro soukromé osoby moc smysl nevidím. Uvedu příklad: loni cesta na dovolenou s Octavií 1.6 D. ve čtyřech s plným kufrem průměr tam i zpět (necelých 2tis km) 4.7l/100. To při ceně 32,50 Kč/l vychází na 1,53 Kč/km s dojezdem 1000km a nemusím řešit plničky a zákazy parkování CNG. Takže ano, smysl to má, ale jak kde.

P. Horák 2.8.2019 16:42

dame na to dan a je to drazsi nez nafta.

I. Veselý 2.8.2019 16:40

Na venkově nebo menších městech asi dobré, ale já všude kde potřebuji parkovat v garážích vidím zákaz pro LPG i CNG.

R. Vacek 2.8.2019 16:25

Vzhledem k tomu, že na CNG je skoro nulová spotřební daň, zatímco na naftu to je 11 Kč/litr, tak vlastně provoz na naftu je stejně drahý, jako provoz na CNG, akorát se z něj odvede víc peněz státu.

D. Krajíček 3.8.2019 9:21

Přesně tak!

Jinými slovy - jen kvůli daňové sazbě státu zavádíme odlišný typ automobilu a stavíme paralelní síť čerpacích stanic. Pak stačí, aby stát daňovou sazbu narovnal a můžeme obojí zahodit i s rukama.

Najdete na Lidovky.cz