Diskuze
Radikální změna oprav D1? ŘSD zvažuje levnější, méně kvalitní způsob
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) zvažuje zásadní změnu v přístupu k modernizaci dálnice D1. Další opravy povrchu by se už mohly provádět metodou takzvané fragmentace, kdy se nevyměňuje podkladová betonová vrstva, ale pouze se rozbije a přetáhne silnou vrstvou asfaltu. Je to rychlejší a levnější, ale podle dřívější studie ČVUT méně trvanlivé.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
VV
25. 6. 2014 13:04
Každý silničář i samouk
Každému odbornějšímu pracovníku v silničním stavitelství je dobře známý fakt, že asfaltová technologie je mnohem rychlejší, flexibilnější, snadnější na údržbu, nežli technologie s betonovým krytem.
Nad "odborným" a profesionálním státním rozhodováním o systému opravy dálnice, kdy čas je hlavním imperativem, zůstává rozum stát, Nejenom rozum, hlavně šoféři.
0
0
možnosti